broken heart

bonita

Neuer Benutzer
19. Apr. 2004
9
0
0
hallo lüüt

so, ez muen ich eifach e mal loswerde was bi mir abgaht:

im 99 han ich min absolute traummaa känneglernt. er hät genau so usgseh wiän ich's mir immer vorgschtellt han. hammer. und dänn hät er mich tatsächlich agschproche. wow, ich bin hin und wäg gsi. nur leider hät er zu dem ziitpunkt e fründin gah. me hännd euis dänn es paar mal troffe und er hät mir gsait das er i mich veliebt isch. tja, 2wuche isch so gange und dänn bini für 5mönet i d'usa und won ich zrugg cho bin hani natürli ke kontakt meh gah mit ihm. bini e wuche i dä schwiiz und siehe da, laufe am hb genau ii ihne mit sinere neue fründin.

me hännd dänn natelnr. ustuscht und euis wieder hüüfig gseh. und wieder hät er gsait er seg i mich veliebt... er hät dänn schluss gmacht mit ihre und mir sind zäme cho. s'erscht mal sex gah... diä erscht gross liebi mit villne up's and down's halt. nach 2jahr (im dezember 02) hämmer euis dänn aber trännt well mer eifach z'viil gschtriite hännd. ich bin enorm veletzt gsi und ha weder gschlafe no appetit gah. 46kg isch s'resultat gsi und d'biire hani mir andersch voll kifft...

ha dänn en andere maa känneglernt aber min ex eifach nöd chönne vergässe. bi dänn fü 9mönet is usland. chume zrugg und bi immer no gliich veliebt i min ex. er hät genau s'gliiche für mich empfunde und im summer 03 simmer wieder zäme cho. me hännd e schöni ziit gah mitenand... bis dänn im märz hät's wieder afange happere und me hännd e pause gmacht.

und ez chunnt's: er hät i dere ziit mit enere ander umegmacht!! und das hät er mir nöd is gsicht gsait sondern per sms!!! hallo? nach 29mönet beziehig es sms? er hät das 3wuche vo mir veheimlicht und mir i dere ziit immer wieder gsait, dass er mich über alles liebt, ich sini erschti priorität seg und er mit mir wett zäme ziäh... ich chum mir so verarscht und usgnützt vor, es isch furchtbar. er hät 2x öppis mit ihre gah was für mich ganz klar heisst es isch bewusst gsi.

wiä au immer, ich cha nüme mit ihm zäme sii nach dem allem. nai. aber ich lieb ihn immer no über alles und ich bin siit em 15.4.04 nur no am brüele däwege. es macht mich so vedammt fertig. wieso? wieso chan ich ihn nöd hasse sondern lieb ihn immer no nach allem wo passiert isch? ich wünschti mir ich wär tod, demit ich dä unerträglich schmerz i mim herz nüme müesst gschpüre, aber ebe...

er hät mer gsait das es ihm unendlich leid tuet und das er en riise mongo isch das er das gmacht hät und das er mich immer no liebt...

oh fuck, ich bin wüki voll am endi...

hei du das isch jo scho en hammer wo de sich do gleistet hät met dir.

aber wen nic hdich wär würd ich mer mol überlege was ietz wichtiger isch.. er sind 29 mönet zäme gsi und er het ja zuegeh das er en mongo isch usw. ich meine sicher isches ned normsal und mega verschisse das er idere pause met ere andere umegmacht hät. aber log er hets immerno erkännt.

er siet er liebt dich und du liebsch ihn ja au. ich wörd mer guet überlege öb em würkli kei chance meh willsch geh.ok ich wörd uf kein fall grad met em zämezieh, aber so wie dini story für mich tönt...lohnts sich glaub scho nomal für e chance..... ich mein wenns nid klappet chasch jo endgültig schluss mache, und wenn scho denn bisch froh das es nomol probiert hesch.

liebs grüessli

kann leider nicht genug entziffern um hinter die story zu steigen ...

sorry

venice

hi bonita,

als hochdeutscher war das für mich aber ein hartes stück arbeit!

naja.......das is ja echt ne scheiß situation.

ich kenne das problem: im februar letzten jahres lernte ich ein mädchen kennen......wir kannten uns irgendwie schon von früher, egal...........na auf jeden fall verliebte ich mich unsterblich in sie und sie erwiderte das ganze wohl. nach zwei monaten erfuhr ich aber immer mehr was sie hinter meinem rücken tat. drei tage bevor wir zusammengekommen waren, hat sie noch nem anderen ihre zunge in der hals geschoben. sie erwiderte meine gefühle also nich so wie ich dachte. das problem: ich war so sehr in sie verliebt, dass ich das alles garnicht wahrhaben wollte. sie mochte mich sehr gern, würde mich nie verarschen und alles täte ihr auch leid.....bla bla bla. das ende vom lied: sie hat mich mit irgendjemandem betrogen und da waren noch viele von denen ich nix wusste. der kerl is jetzt ein kumpel von mir und wir hassen sie beide. in der ganzen zeit war ich so fertig, weil ich sie einerseits so sehr liebte (kann man das überhaupt nach so kurzer zeit??) andererseits aber eigentlich wusste dass sie mich nur verarscht. ich hab mir die welt schön gesoffen, pentagramme in meinen arm geritzt und nur noch scheiße gebaut. was ich schulisch in der zeit verpasst hab konnte ich nicht mehr wieder aufholen. ey ich saß besoffen im unterricht und jetzt steht mein abitur bald vor der tür.......weiß nich ab das so supi wird, nur wegen so ner scheiß *****!!!!

soll ich dir was sagen: SCHLAG IHN DIR AUSM KOPF!!!

er hat dich nicht verdient, wenn er so ne scheiße baut. er isn obermongo!

glaubst du ernsthaft er ist in der lage dir das zu geben was du brauchst. nein!! und er wird dich wieder verarschen. verschwende deine liebe nicht an ihm, das leben hat schönere seiten.

es wird schwer werden, darüber hinweg zu kommen. ich hab dank eines anderen mädchens nur ein halbes jahr gebraucht. allerdings mit dem opfer das ich sie verloren hab :heulen: .

sei stark......wirf dein leben nich für jemanden weg, der deine gefühle mit füßen tritt. das is es nich wert.

und übrigens: versuch nich ihn zu hassen!

denn wie mir meine ex sagte (die, die ich wirklich liebte!):

Das Gegenteil von Liebe ist nicht Hass, sondern Gleichgültigkeit.

bis du zu diesem punkt kommst, wird viel zeit vergehen, aber er wird kommen!!!

sei stark.....und lass dich nicht unterkriegen.

hey klingklang

es isch so veschisse. mann, er isch mini erscht gross liebi und ich lieb ihn über alles und s'macht mich so vedammt kaputt... ich fühl mich leer und einsam, bi nu no am brüele und cha a nüüt meh ander's dänke. ich weiss au, dass ihm leid tuet und das er weiss das er en fähler gmacht hät und das er mich liebt... aber öppert z'betrüge isch eifach zuviil des guten, nöd? irgendwo hät's doch gränze...

es macht mer huere weh, vedammt. mich hät niemert gfrögt ob ich mit dem iiverschtande bin... er isch eifach so vezwiiflet gsi und hät dänkt es chunnt nüme guet mit euis. wänn ich ihn doch nur chönnt vegässe oder hasse für das won er mir atah hät, aber nai, ich lieb dä mongo immer no... =(

kusskuss

hallo der phillipp

tut mir leid, dass ich auf schweizerdeutsch geschrieben habe... hat mich angeschissen meine verletzungen noch auf hochdeutsch umzuformen :] ich weiss eigentlich ganz genau das er es nicht wert ist und das ich mich nicht mehr um ihn kümmern sollte... aber ich liebe ihn einfach. und eigentlich bin ich einfach wahnsinnig entäuscht und verletzt aber nicht wirklich wütend. komisch, nicht? ich wünschte es gäbe einen knopf für gefühle, den man dann drücken kann, wenn man nicht's mehr empfinden möchte... aber eben. wenn ich ihn jetzt lange nicht mehr sehe und höre werde ich bestimmt über ihn hinwegkommen, aber im moment scheint das unmöglich und ich wäre lieber tod als mit diesem unerträglichem schmerz weiterzuleben...

kusskuss

bitte sag sowas nicht!!!! kannst ruhig auf "schweizer-deutsch" schreiben. mit mühe versteht mans nich so schwer

der philipp

es isch eifach so vedammt schlimm für mich und ich wott gar nöd glaube was passiert isch... wieso? wieso usgrechnet mir? werum tuet er mir das? wieso zerschtört er euisi liebi?

won ich ihn gfröged han was ihm dänn gfählt hät i euisere beziehig hät er gsait nüüt. er seg i dem moment nur so vezwiiflet gsi das er halt mit ihre umegmacht hät. aber er empfindi nüüt für sie... oh mann, ich halt das im fall echt nüm lang us. am abig schlaf ich unter träne ii und em morge wachi demit uf. es isch dä reinschti albtraum...

kusskuss

man, ich han ihm alles geh won ich gah han: mini liebi, mini ziit und mis gäld. er schuldet mir jetzt no 1'200chf. ich chum mer vor wiän e wiähnachtsgans wo frisch usgno worde isch. er hät mir zwar gsait das er sie nur küsst hät und eigentlich isch das ja gar nöd so schlimm, aber ich chum mir so elends verarscht und usgnütz vor. vorallem hämmer ja no euisi zuekunft planed und mitenand gschlafe obwohl er mit enere andere umegmacht hät. es gruust mich eifach... ich weiss au nöd. ich bin eifach so vezwiiflet und ich weiss nöd was mache... ich lieb ihn halt eifach über alles au wänn er's eigentlich gar nöd vedient hät. und irgendwo dure han ich au diä angscht i mir ine, dass ich kene find won ich so wird liebe wiä ihn...

hallo bonita....

zersch afe... es isch ganz bestimmt nid eifach, die situation, wo du im momänt hesch.. ig chas verstoh, dass du sehr verletzt bisch.. s'vertroue isch zerstört etc... ig weiss nid, was ig i dire situation würd mache, ehrlich gseit... aber due di nid z'fescht unger druck setze.. und ersch wenn ganz sicher weisch, dass kei beziehig meh mit ihm wotsch, würd ig de definitiv schlusstrich zieh... wie wärs wenn dir zwöi eifach mou e uszyt näht.. und du i aller rueh chasch überlegge...

die schmärze, wo du im momänt hesch, die göh verbi... es duet megaweh, aber es wird nid immer so blibe...

und das:

und irgendwo dure han ich au diä angscht i mir ine, dass ich kene find won ich so wird liebe wiä ihn...
vor zimli gnau emne johr bi ig vo mim ex nach 15 johr verloh worde.. ig has gliche gseit... weisch was passiert isch?.. hami hammermässig verliebt.. und bi hüt mitemne ma zäme, woni über alles liebe.. bhoupte mou, meh, als mi damalig ex.. und das hätti mir nie chönne vorstelle!... es brucht eifach alles sini zyt...

ig wünsch dir ganz viel chraft!

grüessli, babs

:trost:

bonita..

fremdgoh isch immer scheisse, au wenns nor knutsche isch. wörd mi au gruse, ode rnei duets mi au, ben nämli au i dem forum welli herzschmerze ha.

log ich ha sit öppe 4 1/2 johr es hin und her met eim, mer sned zwar nie "rechtig" zämä cho, das esch mega komplizierti gschicht...aber immer wenn mir mal ned so guet uscho sind het er sich e anderi gschnappt. es isch en mega scheiss ziit för mich gsi....ich han en zwar immer iweder chöne links lige lo, aber e risch immer wieder cho met "ich vermiss di" etc.

letscht johr hani eifach 3 mönet kontakt abbroche, er het sich imemr gmäldet und ich ha i dene 3mönet 2mol met 1 satz i sms gantwortet. meh nöd. ergendwenn ischer denn hüülend azlaufe cho und ich be natürli weder weich worde... ok ich mues säge... ietz hemer sit meh als 6 mönet weder sehr guete kontakt und mer chömed u guet metnand us, also mer schribet vel im internet sms etc. hanen s letschtmol vor 1 wuche gse, im usgang, det isch aber mega strub gsi er het mich fasch nöd beachtet, usser denn bim heigo isches luschtig, er duet mega zwoidütig ich wiess au ned was lauft. ond weisch was s schlimme dra isch, ich glaub ich lieb en immerno :heulen:

liebe bonita, du musst dich einfach fragen, ob du ihm vertrauen könntest????

dass du eine beziehung mit ihm willst, weißt du ja.

bloß wenn du in angst leben musst wirst du nicht viel glücklicher sein!!!!

nachdem ich verarscht wurde, hab ich meine große liebe gefunden! wie gesagt zerbrach alles wegen der vergangenheit, doch heute verschwende ich keinen gedanken mehr an das miststück von vor einem jahr! bin natürlich auch unglücklich weil ich jetzt meine freundin verloren habe.......naja das gehört hier nich her.

wenn du ihm vertrauen kannst, dann werdet glücklich!

kannst du dies nicht, braucht ihr es nicht versuchen! er wird dein vertrauen nicht zurückerlangen.

du solltest dich fragen ob du ihn betrogen hättest!?! ich denke nicht :( :(!!!!!

daran kannst du erkennen, weil er hat es ja nun mal getan, dass du mehr für ihn empfindest, als er für dich. dass zu sehen ist hart ich weiß :heulen: .

du bedeutest ihm sicher viel, doch ich denke leider nicht genug, um anderen frauen widerstehen zu können. das sollte grundvoraussetzung sein.

er ist ja nich bekloppt oder hirnblöde (sorry wenn ich das so sage)!!!!!!!

er wusste was er tat, selbst unter alkohol weiß man das noch!

ich dachte ich würd mein leben mit meiner liebe verbringen. aber jetzt muss ich ansehen wie der wind jeden gedanken verweht.

hoi baby

hoffe, es chunnt bald e gueti ziit und mir chönnt wieder lache...

ha di gern,

pimpi

leute, das zitat: s'gägeteil vo liebi isch nöd hass sondern gliichgültigkeit isch mer uuhh huere iigfahre. weiss au nöd, aber wänn er mich wüki wür liebe hett er mich nöd betroge. er isch es also nöd wert und ich muen ihn eifach vergesse. fertig schluss.

richtig so! es ist schwer, dass weiß ich selber. aber es ist immer noch die leichtere variante!!!!

ICH WÜNSCH DIR VIEL GLÜCK..............und wenn du am boden liegst, komm einfach wieder her, wir helfen dir!

philipp

hey lüüt

ha geschter nomal mit ihm gredet... diä frau mit dere er mich 2x bewusst betroge hät (er hät mir jetzt verrate das sie petting gah hännd) isch eigentlich sini sogenannti tanzpartnerin und sie hät eigentlich au en fründ. uf jede fall hät er gfundä das er wiiterhin mit ihre tanzt. das wiederum heisst für mich das ihm kes bizzeli leid tuet und er macht eifach wiiter.

und dänn hät er no gfunde er brüchi jetzt ziit zum usefinde was er wott... ich ha gmeint ich ghör nöd recht!! hallo?!? er hät mich betroge und ich bin diä wo jetzt veletzt und entüscht isch und ziit brucht zum über das alles nahdänke aber sicher nöd er...

s'schtrübschte am ganze isch das mir im märz öppert dä kafisatz gläse hät und mir gsait hät das er mich mega wird entüsche... et voilà! krass, nöd?

ich muess ihn jetzt eifach vergesse und mit mim läber wiitergah. er isch es wüki nöd wert, au wänn's mer vedammt schwer fallt das z'glaube. irgendwänn gaht's mer scho wieder besser...

:rolleyes:

Hi meine Liebe. Ich sende Dir erst ein paar Sonnenstrahlen aus Fiji. Ich weiss es hoert sich im Moment scheisse an, aber alles hat einen Anfang und leider auch ein Ende. Es ist nicht gut, wenn Du dich zu viel damit beschaeftigst, ein gesundes mass an Schmerz ist normal aber sei vorsichtig das Du immer wieder Deine eigenen Stärken siehst und das diese Sachen halt passieren. Gestern Dir, Heute irgen Jemand und später mir. Es wird nicht das letzte Mal sein das es Dir passiert und so versuch stark der Situation ins Auge zu sehen und Deine Stärken und die Unterstützung dieses Forums zu nutzen, schnell 'Dich besser zu fühlen! Ich möchte Dir nicht Beileid schenken sonder will Dir Mut zusprechen meine Liebe. Sei stark und vergiss nicht, das Leben ist hart und schmerzvoll aber auch traumhaft schoen. Jemand sagte die Zeit heilt alle Wunden, das ist soweit richtig bis auf ein paar Fäll aber sie lindert auf jeden Fall. Alles Liebe und sei stark!!

Fiji-D

hey lüüt

ha am mäntig (19april) s'letscht mal mit ihm telefoniert. siit do han ich nüüt meh vo ihm gseh oder ghört... bis am samschtig (24april) hät er mir es sms gschriibe: "du fählsch mir!!" ich han ke antwort geh... er weiss won ich wohne und won ich schaffe und wänn er mich wüki soo fescht liebt wiän er immer gsait hät, dänn wür er jetzt um mich kämpfe und verbii cho...

es war richtig, dass du nicht geantwortet hast. respekt, ich hät das wahrscheinlich nich geschafft!!!!!

GIB DICH NICH DER ILLUSION HIN! er hat dir bewiesen, wieviel du ihm bedeutest. schaffst du schon.........alles wird gut!

philipp