Hallo Zäme, ich bruche unbedingt euchi Meinig und Hilf. Ich weiss nämlich ned wie ich met dem söll umgo oder eifach was ich söll mache.Ich ben met mim Fründ scho 1 Johr und 8 mönet zäme. MEr wohne scho lang zäme, hend en hund und mer hends echt super guet. Mer händ au täglich mehrmals sex am tag, also dete denki isch er au zfriede. Jetzt han ich eifach mol gseh, dass er sich im Internet duet so Sexfilm abelade und das hät mi so verletzt. Das hät mer rechtig en stich is Herz ghä. Ich ben denne so hässig gsi und han ehn druf agsproche. Er hät gmeint ich mache en zgrosse wind um das. Das er die nume mol brucht wenn ich ned ume ben und so! klar lieber er machts so wie wenn er mer wörd frömd go! Au sini ussag wo er mol gmacht hät macht mer so angscht. ER hät mol gseit: er fendi halt anderi Fraue interessant. er häb nie de gedanke gha fremd zgho, aber wenn er halt ned sin sex hät chöne ha, denn fendet er halt anderi Fraue interessant, und denkt wie das met dene säg, und das säg normal, männer denke halt metem schw....! das hät mer au so en stech is herz gäh! ergendwie han ich so en ekel vor ehm, obwohl ich ehn liebe. Es deprimiert mich eifach so. ich würd nie so denke!!!!! was söll ich mache? bitte säged mer was ehr do drüber denke!? reagier ich zfescht isch alles nume halb so schlimm? ich halts eifach fascht nüme us!
Danke vell mol!!
Liebe Gruess :mauer:
Danke vell mol!!
Liebe Gruess :mauer: