Erste versuech nieder dschriebe wis mer so gad ´...

themaniusedtobe

Neuer Benutzer
07. Feb. 2012
1
0
0
33
ihr all kened mich , doch keine kennt mis richtig ich, keine weiss mer gaht will mi au keine ehrlich denach fragt, doch jetzt stahni uf und und verzell ma wi i mi fühle, und i vrsueche ned zhülle

siti chli bin hani peche gha , alles wasi brucht und welle ha hani müse gha lah, i bin ufgwachse , mit em gedanke , das die wo mich gebore und ufzoge het , , das genau die person sterbe set, i has müsse akzeptiere , und ned witter dra studiere , ha mer nüt agseh lah , mit niemertem drüber es wort gewchselt gha alles i mich innegfresse und dihai stundelang uf mim bett gsesse..

Und jetzt chömmed ihr stönd a mim grab , und seinzige was eu ihn sucht chunt isch die frag,

WIeso het er ned mid eus gredet, warum het er sini problem ned mit eus teiled,

willi ned gfrögt worde bin was mini problem gsi sind drum hani alles i mier drin ,

has müsse verchrafte immer wieder ufestapple so bis bald kei platz gha het,

und jetzt isch es dpat für eu es mittleid ,und alles tut mer leid i hetz ned so wiit selle cho lah und eifach vo dere welt gha.

I bin jetzt 20 verdammt , isches so e schand , soviel gedanke , an tot sverschenke ,

i ha vieles durre gmacht und bin wach glege jedi nacht zum überlege wasi falsch mach,

a ha dliebi kenne glehrt,und das ned nur einma , doch i han sie wieder müsse gha lah ,

Doch bim letzte ma hani zviel vo mier ghe gha, mini lebeslust isch verlore gange ,

und seinzig was mer bliebt bin ich und min schatte,,den das wo mer wichtig gsi isch , i hoff du weisch das das nur du gsi bisch , die einzig wos schafft mich glückliche zmache und woni jede moment woni di gsehhan ha müsse lache, du bisch die gsi woni han welle slebe teiile und alt werde.. i wird eusi ziit nie vergesse wird si i mis herz schlüsse und de schlüssel weg schüsse....

Und jetzt chömmed ihr stönd a mim grab , und seinzige was eu ihn sucht chunt isch die frag,

WIeso het er ned mid eus gredet, warum het er sini problem ned mit eus teiled,

willi ned gfrögt worde bin was mini problem gsi sind drum hani alles i mier drin ,

has müsse verchrafte immer wieder ufestapple so bis bald kei platz gha het,

und jetzt isch es dpat für eu es mittleid ,und alles tut mer leid i hetz ned so wiit selle cho lah und eifach vo dere welt gha..

Hey,

du hast Talent. Warum redest du nicht mal mit einem Psychologen über das was dich beschäftigt, wenn du denkst dass dich niemand versteht. Der könnte dir sicher weiterhelfen.