ich bin so doof

Sunshine77

Neuer Benutzer
07. Apr. 2005
9
0
0
ich bin uf dere homepage glandet, well mer eifach so voll verarscht vor chumme..........

:heulen:

Ich bin vor öppe föif jahr mal mit ihm zäme gsi, zwar nur für churzi ziit, aber es hätt eifach gstumme, han em dete scho gseit gha das ich nöd wött das er sich wieder mäldet, das ich denn täg wänn ich bereit derzue bin, hans aber nie gamcht, han mich abglänkt mit eme andere, er hätt sich dänn doch mal no gmäldet und jetzt i dä letschte vier jahr hämmer eus immer mal wieder sporadisch troffe, und jedesmal hämmers super schön gha, eifach als fründe und mir isch jedesmal schwer gfalle ihn gah laah, ich weiss nöd warum ich so tüüfi gfühl für ihn han, er hätt mir scho mal so enorm weh ta und ich han em immer wieder gseit, das er das eifach nöd nomal söll mache. jetzt hämmer eus wieder gseh, und händ en super schöne nammittag zäme verbracht und au abig, mir händ eus s'erschtmal wieder küsst und mir händ au sex gha, ich han em druff abe en brief gschribe und han em gseit das ich nöd wött das er mich nomal so versecklet, er hätt e fründin, ich han gwüsst das die alte gfühl nömme dörfed cho, aber sie sind cho und wie, bin völlig durenand....am sunntig hett er mir no gschribe, er welli mich nöd verlüüre, das mir das schaffed usw. und jetzt isch alles anderscht, jetzt hätt er gfunde siis herz schlöchi für sini fründin, aber dänn betrüügt mer sie doch nöd und schriibt doch nöd dä ex das mer sie umarmt und küsst usw. das chans doch nöd sii..........er hätt gfunde er chöngi und welli nöd mit mir zäme sii, well er nöd wott mis chind vome andere mit mir gross zieh, es stimmi eifach nöd.....aber es stimmt immer wänn mir zäme sind.....im moment empfind ich eifach nur no hass und bin sauer.......jetzt hämmers beendet, damit mer nömm jedesmal umd das striitet....ich schriib en mega durenand, aber ich bin äch voll durenand, mann jetzt bini bald 30gi und verhalt mich immerno wie dä letschti trottel..... :mauer:

entschuldige, in diesem durcheinander ist mir nicht in den sinn gekommen das ich eigentlich hochdeutsch schreiben müsste, schwiizerdütsch isch amigs schwer, aber ich glaube egal, was ich für eine sprache schreiben würde, ich verstehe mich ja selber nicht.......

denke nur dass dir mehr helfen könnten wenn du hochdeutsch schreibst weil doch viele hier im forum aus deutschland kommen. die mehrzahl sogar.

ja klar, aber ich mag im moment nicht mehr alles schreiben, mir wurde einfach seh weh getan, von meinem ex, hat mich total verarscht und ich frage mich wie blöd ich eigenltich bin.......dieses hin und her geht jetzt schon seit bald 3 jahren und jedesmal versuche ich einen schlussstrich zu ziehen und er meldet sich immer wieder.........dann denke ich ich bin drüber weg und dann ist er so lieb und alles stimmt und wir landen im bett und das ganze fängt wieder von vorne an......ich könnte mich ohrfeigen..... :mauer:

Hey Sunshine

So wie ich das verschtahne häsch du demfall au es Chind? Wer isch dänn de Vater vo dem Chind? Und häsch mit ihm na Kontakt?

Ich gseh immer wieder, dass es so vill Lüüt git (vor allem Fraue hani s Gfühl) wo vo ere Person nöd wäg chömmed. Villicht isches eifach nur das Wunschdänke, hey DE muess es si, und au wännd merksch er isches nöd, wotsch ders nöd igeschtah. Kei Ahnig. Ich dänke das bringt Dir im Momänt au herzlich wenig.

Ich weiss nöd wasi Dir söll säge oder rate. Das isch en komische Typ! Macht mir Dir ume, gumpt sogar mit Dir id Chischte, nur zum nachher säge sis Herz schlöchi für e anderi? Mal ehrlich und Hand ufs Herz: Glaubsch ja sälber nöd, dassd mit ihm würdisch glücklich werde, oder? So eine chasch doch gar nie "bsitze" (ich weiss das isch s falsche Wort, aber ich glaube du verschtahsch mich). Du müesstisch schtändig Angscht ha er würdi sich e neui sueche, hindedure... Und mit dem chindische Verhalte wo er da an Tag leit, chasch doch au nüt ufbaue. Es tuet mer mega leid für Dich dass Du so eim begägnet bisch und zu allem ane au na en Teil vo Dim Herz gschänkt häsch.

Aber villicht hät Dich die Gschicht zu chli meh Dischtanz verholfe, damit Du gsehsch, dass ers tatsächlich nöd isch. Villicht isch das jetzt genau das gsi, wo Du - sorry dass ich das so säge - brucht häsch zum vo ihm wäg cho. Damit Du gsehsch, was für en Idiot dass er isch... Sorry reg mich grad uf :) )

Ich hoffe Du chunnsch gli über ihn hinwäg und triffsch eine, wos würklich ernscht meint mit Dir!!!! :trost:

*hust*

also bitte... wer soll denn da noch durchblicken?? :schief:

ich glaub ich muen jetzt definitiv uf hochdütsch schriibe.....

Hey, passaia, jetzt sind mir fast die tränen gekommen......total lieb was du geschriben hast :schmatz: , die geschichte ist halt recht lang und schwer aufzuschreiben......

aber um dir mal eine antwort zu geben, ja ich habe ein kind, er ist jetzt 2, ich hatte mich mit dem vater von eben diesem ex abgelenkt und hops da war ich schwanger, trotz pille, weg machen konnte ich es nicht, ich weiss nicht, mein leben ist so kompliziert im moment........

wie alt ist denn dein kind..?? und von wo kommst du??

irgendwie hast du recht, er ist es einfach nicht wert........aber trotzdem tuts sehr weh......scheiss spiele.......!!

Tuet mer leid, was dier passiert esch. Ich schlüsse mich de Passaia aa, er eschs ned wärt, dass du ihm nahüülsch. Er hed bewiese, dass er weder zo dier, no ganz zo sinerer Fröndin cha stah, soscht hätt er sie ja ned betroge. Wahrschinlech esch er sech z bequem zom dis Chind met dier zäme uufzieh. Wänn er dich wörklech wör liebe, denn wär das käs Hindernis för ihn.

Ich känne so Gschichte, wo d Aaziehig eifach extrem esch aber trotzdem nüd drus wird. Aber du muesch eifach en Schlossstrich zieh, soscht gahsch kaputt. Er dörf dier ned emmer weder weh tue au wänn er dier sehr wechtig esch ond du ihn gern hesch.

Hoffentlech chasch du ihn glii vergässe. Wönsch der jedefalls vell Chraft. Well en Typ us em Chopf schlah esch emmer sehr schwär.

Tut mir leid, dass auch ich auf Schweizerdeutsch poste, aber es tut gut, wiedermal in der Muttersprache zu antworten. :) )

Hey Sunshine

Sorry ich habe etwas komisch geschrieben, ich habe kein Kind. Das "auch" ist mir nur so rausgerutscht weil ich gerade mit einer schwangeren Freundin im Mittag war :rolleyes: ihr Kind ist nämlich unter ganz ähnlichen Umständen entstanden... trotz Pille.

Ah ich bin übrigens von Zürich, also in der Nähe von Zürich.

Und natürlich tut es weh. Das zeigt immerhin, dass Du noch fähig bist, Gefühle zu haben. Ist doch schon was. Ok hört sich ein bisschen doof an, sorry :) )

Du wirst jetzt durch einen längeren (hoffentlich kürzeren) Heilungsprozess gehen müssen. Ich hoffe, Dein Kind kann Dich ein bisschen ablenken?

Ich denke ausserdem, dass Deine komplizierte Lage, wie Du es beschreibst, zusätzlich etwas damit zu tun hat, dass Du schneller verletzt werden kannst als vielleicht sonst.

Ich hoffe wirklich sehr, dass Du bald über ihn hinwegkommst, und es dieses Mal schaffst, einen definitiven Schlussstrich zu ziehen...

irgendwie frög ich mich eifach was mit dene manne loos isch, dä vater vo mim chind hetzt s'chind gäge mich uuf, min ex versecklet mich und ich lerne nur looser känne, das chans doch eifach nöd sii, es muen doch no normali manne geh.....?!

jetzt bini 28gi und laah mi immerno so verarsche, ich glaub ich bin eifach zu sensibel........

ich glaub langsam er weis gar nöd was liäbi isch und weiss es au nöd z'schätze wenn er gliebt wird....isch doch unglaublich.....

s'krasse isch, das ich mich scho paar mal nömm bi ihm gmäldet han, er hätt mir das au scho vorgworfe aber er chunnt immer wieder, schriibt mer es sms oder so...irgendwie hanged er ja doch a eusere "beziehig" warum mäldet er sich dänn immer wieder..........sitt drü jahr isch jetzt das s'erschtmal gsi wo ich wieder schwach worde bin.....

kein problem, ich wünsche deiner freundin auf jedenfall alles liebe und gute.........

ich bin auch von zürich, auch nähe.....

das ist das erste mal seit mein kind auf der welt ist wo ich wieder gefühle zeige, er hätt ja immer gfunde ich segi so gemein zu ihm, han mich ja au vor ihm gschützt und han en ami rächt abeputzt, am friitig hämmer dänn drüber gredt und mir händ eus versproche das mer vo jetzt a ehrlich sind mitenand......und ich han em dänn au en brief gschribe und em gseit das für mich nömm das hi und her gitt und das wänn er mich nomal verletzt ich dä respekt vor ihm verlüüre und das ganze muen beende.......das hani jetzt gmacht, gaht mer besser........

da häsch du scho rächt, mit dä andere lag, und ja klar mis chind gitt mer vil und ich bin froh wenn ich en jetzt dänn vo dä chrippe chan go hole....ich sehn mich eifach nach dä andere nöchi.....jetzt bini scho zwei jahr allei.....

Sunshine...

das isch ebe das woni vorher han welle druff aschpräche, wänn du vilicht nöd so lang elei gsi wärsch, hettsch dich au nöd so schnäll uf ihn iglah. s isch villicht würklich das wunschdänke gsi, eifach die sehnsucht... hmmm. isch natürlich nur e theorie, und s nützt der au nöd würklich vill, oder?

häsch scho mal dra dänkt wägzzieh? damit villicht anderi lüüt kännelärnsch? oder weniger drastisch, irgendwie es neus hobby zueztue? muess ja nüt si wod vill ziit inveschtiersch (wägem chind meini...)

Nomol e schwiizerdütschi Antwort!!

I chan di verstoh dass Di das extrem truurig macht! Und Dini Gschicht chönti Gschicht vonere guete Fründin vo mir si. Au ihre isches genau so gange wiä Dir jetz!

Ich dänke eifach dass er Di im Moment wo ihr Eu gsehnd eso gern hät, dass diä alte Gfühl ufe chömed und er drum mit Dir is Bett got. Weisch was i meine? Dass er au Di no nid vergesse hät, sich an diä schön Zit mit Dir erinneret, diä schön Zit au jetz no wieder mit Dir erlebt, aber er gseht dasses kei Zuekunft git mit Eu zwei. Dass er eifach im Moment läbt, alles rundume vergisst und es git dänn nu Dich und ihn..

Us irgendwelche Gründ kei Zuekunft: Dis Kind mitmene andere, wenn er sehr sensibel isch dänn chan er das nid verarbeite, chan er das nid akzeptiere, will er das nid akzeptiere... Dass das Kind nid sis Kind isch.

Oder warum händ ihr Eu dazumal trennt? Gits für ihn denn en driftige Grund dass er darum nüme chan zu Dir zrugg? Händer vill Stritt ka? Unüberwindbari Differenze?

Ich denke Du muesch Abstand neh vo dere ganze Sach, er selber hät Dir ja gseit dass er sich für sini Fründin entscheidet. Das seit niemert wo unschlüssig isch...

Du muesch Dich abgrenze vo dere alte, neue Gschicht und dr Kontakt abbreche, suss chunsch Du nie vo ihm los!

Ich denke nid dass er mit Dir spillt, oder Di wett verarsche oder Du nu eifach es Nümmerli für ihn bisch! Du bisch im Moment sini Nummere eis, aber eifach nu füre Moment...

Lg Chrisi

ja das han mer au scho überleit.......am liäbschte wür ich am strand irgendwo e bar ufmache......aber ich chan nöd weg wägem chliine, well dä papi ja bsuechsrächt hätt (was er doch zumindescht iihaltet.....wenigschtens das) und das mit dä hobbies isch ebe au nöd so eifach, han suscht scho kei ziit für min chliine stinker, schaffe 80% und gange no id schuel, damit dänn hoffentlich irgendwänn dä stutz mal langed!

moll du häsch mir vill ghulfe, es hätt nur scho gnützt eifach z'schriibe und öpper wos sich chli um mich kümmeret, isch ächt liäb und ich han freud.....jetzt muen ich aber mis schätzeli go abhole, merci dir vill vill mal....und wänn ich mich mal chan revangiere (hoffentlich nöd bi liebeschummer) dänn mäld dich doch.....ganz en schöne abig wünsch ich dir......

hey das isch sälbschtverschtändlich. ich han mich vor churzen au durch liebeskummer da agmolde. und mir isch au mega guet ghulfe worde. das gibi gern wiiter... ich hilfe gern wänni chan!!!

also ich wünsch dir en schöne abig mit dim chliine und versuech dich abzlänke! :trost:

wow.......jetzt bini grad chli baff..... 8o

chönntisch scho irgendwie rächt haa mit dem wo du seisch....er und sini fründin händ scho paar mal schluss gha.......und es lauft im moment rächt scheisse bi dene...sie händ mal es chind zäme welle aber es hätt nöd klappet well er unfruchtbar isch......er möcht doch so gern chind.....ich han eifach s'gfühl er lügt mich aa...das es nöd d'wahrheit isch was er mir hütt gseit hätt, dänn vor zwei drüü täg hätt er no ganz anderscht gschribe.....mir chönd eus alles säge...

er hätt mir au jetzt dä grund gsheit warum das er schluss gmacht hegi, es segi gsi well er e erwachseni frau a sinere siite hätt welle, jetzt segi aber erwachsener worde.......er hätt eifach gfunde ich sölli mal ändlich chli liäb sii mit ihm usw.....grauehaft dä typ...ich chan dä schlussstrich scho zieh.....aber wenn er sich immer mal wieder mäldet.....nützt nöd mal öppis wenn ich em säge er söll mini nummere lösche!!

Hey Sunshine

Du muesch ihm unbedingt klarmache dass es fertig isch, wänn Du würklich de Schlussschtrich ziehsch. Säg ihm, Du wellisch nöd, dass er sich bi Dir mälde tuet. Chasch ihm ja säge Du werdisch Dich mälde wänn Du über die ganz Sach hinwäg chunnscht, wänn Dir das liechter fallt so. Oder schrib ihm halt en Brief schtatt das ganze Telefonisch zmache oder na schlimmer - ihm gägenüber z schtah. Aber mach de Schlussschtrich nöd nur klammheimlich mit Dir sälber us, sondern informier ihn unmissverschtändlich drüber...

Wie gahts Dir eigentlich hüt?

@all

Hallo alle zusammen. Danke euch vill mal für d'unterstützig, han ihm jetzt en brief gschribe und das ganzi beendet, han em rächt d'meinig gseit und jetzt gahts mer doch vill besser.

Ich wünsche euch allne en guete wuchestart, mit vill vill liäbi!