ich weiss nicht mehr was machen

D

dahomie

Guest
he leute...

ich han es risse problem: sit öppä 4 mönet bini ines girl vo minere klass verknallt, u ha das au dütlich zeigt...doch si het sich i eine vo mine beschte kollege verknallt..=( denn letscht mittwoch woni bi ihre gsi binn hani all mued zämepackt, u ihre mini liebi gschtande, und si het gmeint, dass das voll muetig isch und si mich eifach ummfg het, u mich nid wet verarsche und öppis vorspille... das isch etzt scho es zitli her, doch ich denke nur no a das...!!!es macht mi voll ihre, si isch min einzige gedanke..!!

hender irgendwelchli vorschläg, wasi söll mache, will ich weiss voll nimme witer...

thanks

sorry, i verstoh jetzt nöd ganz was sie däzue gseid hät... will sie nünt vo dir oder weiss sies nöd recht???

hey, wennd willsch dass viel antwortä überchunsch, muesch uf dütsch schriibä. viel verstönd schwiizerdütsch nöd.....

Grüessli

mondkind

Ich finde das Sie sich Dir gegenüber super verhalten hat. Sie Spielt nicht mit Deinen Gefühlen. :klatsch:

Du musst auf jedenfall nocheinmal das Gespräch mit Ihr suchen damit Du weisst woran "DU" mit Ihr bist.

Sehr mutig das Du Ihr deinen Liebe zu Ihr gestanden hast das brinngen nicht viele Männer fertig. :klatsch:

Wenn Du es jetzt schon glaubst zu wissen was Sie für Gefühle für Dich empfindet dann kannst du es ja mal ergänzen in Deinem "Thema".

Dann Können wir Dir vieleicht auch ein paar weitere Tips mit auf den Weg geben. ;)

Gruss

Daniel