unglücklich

Kara

Neuer Benutzer
05. Aug. 2003
19
0
0
50
hallo leute

ich beobachte dieses forum schon seit längerem und möchte nun auch meinen kummer hier loswerden.

also es ist so, ich habe zur zeit keinen freund und bin eigentlich auch zufrieden so, aber das problem ist ich fühle mich so unglücklich und weiss nicht wieso. eigentlich geht es mir ja gut, doch in der letzten zeit fühle ich mich so mies und könnte nur noch heulen ;( es ist schwer zu beschreiben, mein herz schmerzt einfach. was ist den los mit mir ?( kennt ihr dieses gefühl?

würde mich über eure antworten freuen

kara

du hast das verlangen nach zuneigung, wärme, liebe und so weiter.

hatte ich auch mal ^^ bis ich meine freundin fand :) )

Hi, Kara, du unglückliche!

Das Gefühl kenn ich gut, wenn auch nur aus der Vergangenheit!

Bevor ich meine Frau kennen lernte, ging es mir ganz genau so. Ich hab eine Zeit lang sogar an Selbstmord gedacht.

Aber lass dir sowas bitte ja nicht einfallen!

Und dann, ganz unerwartet, wars vorbei und ich war glücklich!

Das wirst du auch sein!

:trost: :schmatz: Lass dich inzwischen ein bisschen trösten.

Liebe Grüße

plofre

hallo plofre

danke für deine antwort. keine angst selbsmordgedanken habe ich keine. das leben ist doch trotz den vielen tiefen viel zu schön. :]

meinst du es liegt einfach daran dass ich einsam bin und keinen partner habe? ich habe ja wirklich viele tolle freunde aber die ersetzen halt nicht einen partner. so blöd es jetzt klingt aber ich glaube schon langsam nicht mehr daran. ich verliebe mich halt nicht so schnell und hatte die letzten jahre ziemlich pech mit den männern ;( darum wohl diese einstellung. danke für deinen trost. ich hoffe dass auch für mich bald wieder die sonne scheint.

liebe

auch ich kann dich ebenfalls voll und ganz verstehen.

Pass aber auf, das dieser Geisteszustand oder diese Gefühle nicht die Oberhand gewinnen. Sonst könnte man ohne weites Depressive Verhaltenszüge annehmen. Aber bis dahin ist es ein langer weg, außer man lässt sich gerne von solchen "einsamen" und pessimistischen Gefühlen leiten. Irgendwie sollte man auch diese genießen, nur nicht zu sehr....

Auch dir MK9.SkyNet danke ich für deine antwort. es ist ja nicht so dass es mir andauernd schlecht geht. es gibt einfach so phasen und momentan habe ich so eine phase. manchmal versinke ich wirklich fast in meinem selbstmitleid. vielleicht ist es ja auch einfach die weihnachtszeit die mich so nachdenklich macht.

liebe grüsse

kara

Ich kenne diese Gefühl ebenso, was bei mir daran liegt, dass ich erstens solo bin (seit 19 Jahren X( ) und zweitens meine Freunde wenig Zeit haben und bei mir momentan auch die Chancen gering sind, jemanden neuen kennenzulernen. Was heißt nicht so schnell verlieben? Ich habe mich bis jetzt zweimal verliebt, einerseits kannt ich sie schon lange vorher, andererseits ist es wirklich sponatan passiert, von den einen auf den anderen Augenblick (also fast so wie Liebe auf den ersten Blick). Wie sah den deine letzte Beziehung aus?

hallo trauri

na ja beziehung kann man da wohl nicht so sagen ich war nur sehr kurz mit ihm zusammen. ich war hin und weg als ich ihn das erste mal sah und er auch, hat er jedenfalls gesagt.

liebe grüsse

kara

Hallo Kara

Es ist Adventszeit, und dadurch auch die Zeit der Besinnung.

Der Dezember ist für viele Menschen eine schwere Zeit, und nicht leicht durch zu stehen.

Trotzdem gib nicht auf und freue Dich auf jeden nächsten Morgen der anbricht.

Es geht immer irgendwie weiter.

Artus :super:

guten morgen artus

auch dir danke ich für deine antwort. eigentlich liebe ich ja den dezember und auch die ganze winterzeit. es gibt doch nichts schöneres wenn es draussen kalt ist, drinnen in der warmen wohung zu sitzen und es einfach gemütlich zu haben, na ja aber alleine. du hast scho recht es geht immer irgendwie weiter und es kann ja nur noch besser kommen, hoffe ich jedenfalls.

liebe grüsse

kara

Sali Du, chan der mega nofühle, han scho sit es paar johr um die johreszyt chli melancholischi gfühl, vor allem welli kei fründin han, chönt mer zwar es paar uswähle aber suech halt eini met em härtze, tja, die wienacht hätt grad mol alles toppt, mini grossmueter isch i de erschte morgestunde vom 24. dez. gstorbe, woni heicho be isch n rega-heli ca. 300m vo mim huus ewegg glandet und woni be go luege isch en alte kolleg vo mir bi me autounfall ums läbe cho. han hüt d beerdigung vo minere oma gha, han sie sogar i erem sarg is grab abegloh, und han ned sehr vill gspührt, aber jetz woni dihei bin chömed mer d träne und alles wider ufe. die schöni zyt woni met ere verbrocht han und alles....tja ich nänns ways of life ,wege des lebens, und mer gönd eusi weeg witer unter schmertze, leid, freud,liebi,hass,truur ,vergebig und was es alles no so git. ich chönnti der no vill vom sinn des lebens verzelle, be zwar no zemli jung, han aber scho sehr vill lebenserfahrig und menschekenntnis. möcht der nur säge noch em räge chunnt d sunne wider und wird au dini träne tröchne, das esch es naturgsetz, sobald de früelig chunnt wirds der besser goh, fälls es der setti schlächter goh chasch mi kontaktiere, werd mer zyt neh für di. alles gueti und vill sunne.[/

Hoi gaus-lee

Merci viu mau für dini antwort und o für dini tröschtende wort und äs tuet mir natürlech sehr leid mit dire grossmuetter und dim kolleg, das isch ä hertä schlag womä eifach zyt brucht für drüber hinwäg zcho. :trost:

ig ha nid z gfüehl dasses ar jahreszyt ligt dasses mir so schlächt geit, wöu dr winter isch mini absoluti lieblingsjahreszyt, schnee, schifahre, winter, bärge, für mi gits nüt schöners.

ig verliebe mi haut o nid so schnäu und wenn denn so richtig und denn bini ou hunder prozänt mit em härze drbi und wenns denn nid klappet tuets umso meh weh.

äs si haut eifach aui rundum glücklech verliebt, überau si päärli und ig chas mängisch fasch nümme mit aluege. aui dänke mir gängs super guet ig sig so ä ufgstellti, das bini süsch ou aber sobald ig alleini bi chunt aues wieder ufe. o gschichte wo scho lang verbi si. mängisch fragi mi säuber was das söu, chönt bim chlinschte grad afa gränne und bi mega sentimental worde. aber wie du hesch gseit nachem räge schint o wieder d sunne, hoffeni doch.

ig wünsche dir viu chraft

gruess

kara

Hoi gaus-lee

Merci viu mau für dini antwort und o für dini tröschtende wort und äs tuet mir natürlech sehr leid mit dire grossmuetter und dim kolleg, das isch ä hertä schlag womä eifach zyt brucht für drüber hinwäg zcho. :trost:

ig ha nid z gfüehl dasses ar jahreszyt ligt dasses mir so schlächt geit, wöu dr winter isch mini absoluti lieblingsjahreszyt, schnee, schifahre, winter, bärge, für mi gits nüt schöners.

ig verliebe mi haut o nid so schnäu und wenn denn so richtig und denn bini ou hunder prozänt mit em härze drbi und wenns denn nid klappet tuets umso meh weh.

äs si haut eifach aui rundum glücklech verliebt, überau si päärli und ig chas mängisch fasch nümme mit aluege. aui dänke mir gängs super guet ig sig so ä ufgstellti, das bini süsch ou aber sobald ig alleini bi chunt aues wieder ufe. o gschichte wo scho lang verbi si. mängisch fragi mi säuber was das söu, chönt bim chlinschte grad afa gränne und bi mega sentimental worde. aber wie du hesch gseit nachem räge schint o wieder d sunne, hoffeni doch.

ig wünsche dir viu chraft

gruess

kara

heute ist wieder einer dieser tage an dem es mir total beschissen geht. ich könnte nur noch heulen, fühle mich so leer so einsam so unverstanden. würde mich am liebsten in meinem bett verkriechen und schlafen, schlafen damit ich nicht mehr denken muss.

letzte woche habe ich das auto von meinem ex gesehen, ich hatte richtiges herzklopfen, es war doch nur sein auto. ich dachte ich wäre über ihn hinweg. seither habe ich zweimal von ihm geträumt. jetzt kommt dass alles auch wieder hoch.

ok, wolte das einfach mal nur niederschreiben.

liebe grüsse

kara

heute ist wieder einer dieser tage an dem es mir total beschissen geht. ich könnte nur noch heulen, fühle mich so leer so einsam so unverstanden. würde mich am liebsten in meinem bett verkriechen und schlafen, schlafen damit ich nicht mehr denken muss.

letzte woche habe ich das auto von meinem ex gesehen, ich hatte richtiges herzklopfen, es war doch nur sein auto. ich dachte ich wäre über ihn hinweg. seither habe ich zweimal von ihm geträumt. jetzt kommt dass alles auch wieder hoch.

ok, wolte das einfach mal nur niederschreiben.

liebe grüsse

kara

Sali Kara

Tönt jo gar ned guet bi dir. Mir gots im moment au so richtig beschisse mer chönd glaub bald en club ufmache :) Tja, han die sach met de Grossmueter und em Kolleg zemli guet verchraftet (oder verdrängt?). Aber sit em sylvester hät sich mol wider alles gänderet.

Es isch en schöne obig gsi und ich be unter anderem it 5 kolleginne ame tisch gsässe. So ca. am morge am 3 bini dänn einere chli nöcher cho (oder sie mir?). Sit döt hätt si sich täglich mermols bi mir gmäldet und mer händ au es paar mol öppis mitenand unternoh. Do hani gmerkt dass sie meh vo mir wott, aber bi mir bruucht das sini zyt. Be scho mol zemli verletzt worde und bruch halt chly zyt zum vertraue z finde. Doch sit em letzte sunntig isch si uf eimol andersch gsi, so uf distanz und zrugghaltend. Sie mäldet sich au nüm vo sich us bi mer und beantwortet mini sms ersch nach stunde, nöd wie vorher. Ich han si dadruf agsproche und sie hät gmeint si sig sich erne gfühl ned sicher. do hani gmerkt das si mir inzwische sch zimmli vill bedüted hätt. Ich hasse so sache, han sit det nurno a die sach chönne dänke und a was i chönnti falsch gmacht ha. Und hüt esch scho de nächschti mega Hammer cho, aber das isch en anderi gschicht.

Chan dini Gfühl guet verstoh, fühl mi oft au einsam und elei wäni überall päärli gseh, tuet weh, ach mues Liebi schöön si... Aber gnüsse au mis single-läbe, all die freiheite und so.

Wänns mir so got machi am obig gern mit Kolleginne ab, diskutiere über alles mögliche, über Gott und die Welt halt. Das got met mine Kumpels halt ned so guet, männer müend starch si und ned sensibel, weisch wasi meine? Das hilft mer immer.

No es paar wort zu dim ex: Au eini vo mine Lebensweisheite woni zerscht han müese druf cho (wie das met de Sunne) :

Lueg ned zrugg id vergangeheit wil s läbe got vorwärts.

Wänd dis läbe mit zruggluegä verbringsch laufsch mit em rugge vorus und gsehsch villi schöni sache glegeheite und so mängs glück ned

im gegeteil, du chönntisch liecht stolpere und umgheie, au s ufstoh isch schwiriger wämmer zruggluegt.

Wänd di nur no i dim Bett möchtisch verchrüche machsch aber genau das.

Lueg vorus, mach mit kolleginne oder kollege ab, go en kafi go trinke, go spaziere, in usgang, lueg uf chlini schöni sache.

Dänk dra, s Läbe chunnt vo vorn.

In gedanke a dich, vill liebi und sunne.

Sali Kara

Tönt jo gar ned guet bi dir. Mir gots im moment au so richtig beschisse mer chönd glaub bald en club ufmache :) Tja, han die sach met de Grossmueter und em Kolleg zemli guet verchraftet (oder verdrängt?). Aber sit em sylvester hät sich mol wider alles gänderet.

Es isch en schöne obig gsi und ich be unter anderem it 5 kolleginne ame tisch gsässe. So ca. am morge am 3 bini dänn einere chli nöcher cho (oder sie mir?). Sit döt hätt si sich täglich mermols bi mir gmäldet und mer händ au es paar mol öppis mitenand unternoh. Do hani gmerkt dass sie meh vo mir wott, aber bi mir bruucht das sini zyt. Be scho mol zemli verletzt worde und bruch halt chly zyt zum vertraue z finde. Doch sit em letzte sunntig isch si uf eimol andersch gsi, so uf distanz und zrugghaltend. Sie mäldet sich au nüm vo sich us bi mer und beantwortet mini sms ersch nach stunde, nöd wie vorher. Ich han si dadruf agsproche und sie hät gmeint si sig sich erne gfühl ned sicher. do hani gmerkt das si mir inzwische sch zimmli vill bedüted hätt. Ich hasse so sache, han sit det nurno a die sach chönne dänke und a was i chönnti falsch gmacht ha. Und hüt esch scho de nächschti mega Hammer cho, aber das isch en anderi gschicht.

Chan dini Gfühl guet verstoh, fühl mi oft au einsam und elei wäni überall päärli gseh, tuet weh, ach mues Liebi schöön si... Aber gnüsse au mis single-läbe, all die freiheite und so.

Wänns mir so got machi am obig gern mit Kolleginne ab, diskutiere über alles mögliche, über Gott und die Welt halt. Das got met mine Kumpels halt ned so guet, männer müend starch si und ned sensibel, weisch wasi meine? Das hilft mer immer.

No es paar wort zu dim ex: Au eini vo mine Lebensweisheite woni zerscht han müese druf cho (wie das met de Sunne) :

Lueg ned zrugg id vergangeheit wil s läbe got vorwärts.

Wänd dis läbe mit zruggluegä verbringsch laufsch mit em rugge vorus und gsehsch villi schöni sache glegeheite und so mängs glück ned

im gegeteil, du chönntisch liecht stolpere und umgheie, au s ufstoh isch schwiriger wämmer zruggluegt.

Wänd di nur no i dim Bett möchtisch verchrüche machsch aber genau das.

Lueg vorus, mach mit kolleginne oder kollege ab, go en kafi go trinke, go spaziere, in usgang, lueg uf chlini schöni sache.

Dänk dra, s Läbe chunnt vo vorn.

In gedanke a dich, vill liebi und sunne.

guete morge gaus-lee

das tuet mir leid dasses bi dir o nid grad super louft. aber nach däm gschichtli wo dir mir itz hesch verzeut mit däm modi hesch du sicher nüt fautsch gmacht, ganz sicher nid und wenn si seit si sig sich nid ganz im klare mit ihrne gfüehu de chasch du leider o nüt mache, nume abwarte villech änderet sich das ja no. gsehs mau so, si isch wenigschtens ehrläch gsi und het dir grad gseit wies isch süsch hätts sicher no viu meh weh tah wenn si dir hätt hoffnige gmacht und plötzlech hätt si gseit, ou duet mir leid ig wott itz doch nid. was isch de schüsch no für nä hammer cho für di?

ig gniesse ja süsch mis single-läbe o und bi durend ungerwägs mit kollegä mir heis luschtig, ig gniesses mängisch o keni verpflichtige zha. aber ig ha eifach z gfüehu z ganze läbe dräit sich um d liebe.

das stimmt doch gar nid dass männer müesse starch si, ou männer hei gfüehu und ou du darfsch gränne, schlächt druf si oder eifach trurig si. finge das ömu schöner aus wen eine so duet aus wär aues paletti drbi zerfrissts nä innerlich vor sorge.

du hesch scho rächt mi muess nach vorne luege und nid zürgg zu däm was mau gsi isch. aber das isch haut nid so eifach und ig luege mängisch gärn zrügg und erinnere mi wie schön dasses gsi isch obwohus weh duet.

und merci, dini wort tüeh mir guet.

liebi grüess

kara

guete morge gaus-lee

das tuet mir leid dasses bi dir o nid grad super louft. aber nach däm gschichtli wo dir mir itz hesch verzeut mit däm modi hesch du sicher nüt fautsch gmacht, ganz sicher nid und wenn si seit si sig sich nid ganz im klare mit ihrne gfüehu de chasch du leider o nüt mache, nume abwarte villech änderet sich das ja no. gsehs mau so, si isch wenigschtens ehrläch gsi und het dir grad gseit wies isch süsch hätts sicher no viu meh weh tah wenn si dir hätt hoffnige gmacht und plötzlech hätt si gseit, ou duet mir leid ig wott itz doch nid. was isch de schüsch no für nä hammer cho für di?

ig gniesse ja süsch mis single-läbe o und bi durend ungerwägs mit kollegä mir heis luschtig, ig gniesses mängisch o keni verpflichtige zha. aber ig ha eifach z gfüehu z ganze läbe dräit sich um d liebe.

das stimmt doch gar nid dass männer müesse starch si, ou männer hei gfüehu und ou du darfsch gränne, schlächt druf si oder eifach trurig si. finge das ömu schöner aus wen eine so duet aus wär aues paletti drbi zerfrissts nä innerlich vor sorge.

du hesch scho rächt mi muess nach vorne luege und nid zürgg zu däm was mau gsi isch. aber das isch haut nid so eifach und ig luege mängisch gärn zrügg und erinnere mi wie schön dasses gsi isch obwohus weh duet.

und merci, dini wort tüeh mir guet.

liebi grüess

kara