Was isch richtig?

minu

Erfahrener Benutzer
05. Apr. 2004
422
0
0
38
Hallo zusammen,

Seit letzten Mittwoch habe ich und mein EX uns getrennt. Anfangs dachte ich, es sei das beste. Wir hatten viel Streit und unsere Liebe leidete und ging kaput. deswegen dachten wir, es sei das beste alles zu beenden bevor unsere Liebe nicht ganz zerstört wird. Den so gibt es für uns vileicht noch eine Zukunft, eine 3. Chance! Ich komme im Grossen und Ganzen sehr gut mit dieser Trennung zurecht. Aber doch habe ich immerwieder das verlangen ihn bei mir zu haben. Ich versuche wieder die aufgestellte und unternehmungslustige und fröhliche person zu werden die ich war als er sich in mich verliebte. Aber mache ich das für mich oder für ihn? Ich würde für ihn die Sterne vom Himmel hohlen. Aber ich weiss das ich ihm jetzt Zeit lassen muss, aber was ist wen er sich in dieser Zeit in eine andere verliebt? Oder wenn er mich ganz vergisst und merkt das er ohne mich besser dran ist. Ich möchte ihn so gerne zurück. Sollte ich einen Liebesbeweis starten? WEnn ja, wie?

Bitte helft mir.

Peace

hm....wenn ihr euch beide auf eine auszeit geeinigt habt dann solltest du vllt. versuchen das einzuhalten aber nicht total den kontakt abbrechen , du kannst ihn doch einfach mal so anrufen und fragen wie es ihm geht...sorry mehr faellt mir auchnicht ein, ich weiß ja anihct genau wie es so aussiht bei euch....aber ich kann nur sagen , ich wuerde mcih ueber einen liebesbeweis freuen...vllt wartet er ja auch nur darauf... sorry ich weiß auch nicht...

Ciao Minu

ja i bi hie aber i ha denkt, du wosch villech no angeri Antworte aus mini.

I persönlich gsehs haut eso:

Abstand isch immer guet zum luege ob d Liebi stark gnue isch zum de Abstand z verchrafte. Wenn er sech i dere Zyt e angeri alacht, när hätts eso söuä si u de sit dir zwo eifach nid fürenang bestimmt. Villech macht er sich aber o die gnou gliche Gedanke wie du. Das weisch du äuä besser aus ig.

E Liebesbewis isch sicher öbis mega Schöns aber la nem lieber no chli Zyt. När chasch der immer no öbis überlegge aber itz würd er sich villech bedrängt vorcho... oder was meinsch du?

liebs Grüessli

Ally

@whywhywhy

mersi für dini antwort, die hetmr sichr scho ghufe!

es brucht mängisch gar nid viu wort:)

mersi!

@ally

mhm..

ds si die richtig wort, mersi. ig ha dänkt das du zrichtige fingsch. du heshc natürlech rächt! es isch zbeschte weni die zyt iz eifach chli bisse us lala cho wies muess cho!

mersi

grüessli u schönä abä

u när, wenn die Zyt durrebisse hesch, de düe mer zämme e mega galaktische Liebesbewies ustüftle! :super: :super: :super:

guet..de fröimi scho!

mersi..häb ä schöne abe u pass ufdi uf!

*knuddl*