Was jetzt?!

rosegirl

Erfahrener Benutzer
03. Juni 2004
157
0
0
36
also hallo zämme!

i ha e problem: sit 2 wuche hani e fründ, olay. aber er isch jetzt 1wuche weg gange, das het mi am afang no gstört, eigetli au bis die wuche cho isch. denn i ha in däre wuche öber kenneglernt, und dä isch mega lieb zu mir. er weiss, dass i e fründ han, aber i glaub, i ha mi in dä vrlieb. er wohnt in züri und i in dr nöchi vo basel. ich weiss jetzt voll ned, was i jetzt söll mache!? söll i di bekanntschaft eifach vrgässe, oder söll i schluss mache mitem fründ, i lieben schono, aber dr ander macht mi eifach so neugierig! ?(

bitte helfet mir!!!!!!!!!!

liebi griessli nadine

ps: ir chönnet au privat melde, denn hätt i au e besseri übersicht!?

huhu...

hmm ich habs so halb verstanden, auch wenn ich kein scheizerdeutsch kann... ?(

hmmja das is ne dumme situation...

ich denk du solltest abwarten..denn das mit dem einen jungen aknn auch nur sone schwärmerei sein...

aber du musts doch wissen, für wen du mehr gefühle hast oder??

ich mein, mit deinem jetzigen bisse ja auch noch net lange zusammen...

sind ja erst 2 wochen..

aber du musts dir schon klar werden, stell dir beide vor, und stell dir die frage:

mit wem kann ich mir mehr vorstellen?

also bei mir hilft sowas immer..

und dann sei ehrlich zu dir, und auch zu den beiden jungs..

viel glück

ich würde an deiner stelle auch nicht gleich alles überstürzen und mit deinem freund schluss machen. erst mal musst du dir selbst im klaren sein was du wirklich willst. auf jeden fall keine voreiligen schlüsse ziehen, sondern erst mal wie schnubbi sagt, beide miteinander vergleichen. das funktioniert wirklich. hör auf dein herz...