wer versteht mich??

Raverin

Neuer Benutzer
20. Nov. 2004
4
0
0
34
mein ex hat sich vor einem monat von mir getrennt!!! ich habe mich gefühlt als wäre ich zu tode geschlagen worden! nach 2 wochen dachte ich naja ich habe ihn halbwegs vergessen, da erfuhr ich das er schon wieder eine neue hatte!!! ich hätte ihn umbringen können!! durch meine wut merkte ich gar nicht das ich ihn immer noch liebte!!! das merkte ich erst gestern wieder!!! der schmerz zerfrisst mich innerlich und ich weiss nicht mer was ich machen soll!!! am liebsten würde ich mich umbringen aber ja leider nützt das auch nichts!! meine freunde sagen alle ich soll in vergessen und er ist es nicht wert, aber wie?????? ich habe das gefühl niemand versteht mich, vielleicht versteht mich jemand von euch!!!

es tut einfach so weh!! :heulen:

hey,au eini us dä schwiiiz...

verzell mol chli gnauer, vilicht chani dir so chli meh hälfä

ok dänn chani ja etz schwiizerdütsch schriebe :) ) also ich bin mit mim ex zäme cho und es isch alles würklich perfekt gsii!!! mini elterä händ ihn mögä sini elterä händ mich mögä kollegä vu ihm händ mich mögä und swichtigste mir händ üs gliebt gha!!! und er hät dänn nach fast 2 mönät eifach schluss gmacht!! also er isch zu mir cho und dänn hämmer 2 stund mitenand gredet gha!!! und zerst hätter gseit ja es isch so und so und ja nachher hätter dänn glich gseit es sig wäem alter!!! und dänn ischs mer wüki huere scheisse gangä am afang aber nach 2 weeks hani dänkt es sig verbii!!! na denkste er hät e neui gha und ich hans vum kolleg vu ihm erfahre!!! ich bin u mega uusgrastet und han nömä mögä!!! und gester hani üses lied gloset und all sms wo er mir gschriebe gha hät wommer na zäme gsii sind!! und dänn hani nömä chönä ich bin woni vum usgang heigloffä bin ufem trottoir zäme klappt und han nur na ghüülät!!! und ja es tuät eifach verdammt weh und ichw eiss nöd was machä!!!

lueg, manä sind eifach idiotä i vilerlei hisicht. ich denke das da: vegiss ihn, er het di doch gar nid verdient, du hesch en besserä verdient ect zwor lieb gmeint sind, bestimmt worheit enthaltät, aber nüt nüzät. nünt gäg dini Fründä aber so ussagä hälfäd au mit dä bestä absichtä nid..

Ich chan dir leider au nid sägä was eigentlich sis Problem isch wenn jo als so guet gloffä isch. Aber ich denkä halt, wenn er so gschnell e anderi gha hät, denn het er sich, so hert da ezt au tönt, i diä verliebt. und dodägägä cha mä leider nünt machä.

s einzig wo zwor mega radikal isch wani dir chan rotä:

schrib ali sini sms irgendwo uf und packs denn weg, so dases nid grad immer vor em gsicht muesch ha. wel da macht numä unnötig we und witerbringä tuets di au nid. löschä würdis nid, wel mä niä weiss für wa mä si no brucht i dä Zuäkunft.

denn würdi s glich mit alnä sachä machä wo di a in erinärät.

denn, gang in usgang, oder mach dis hobby, susch suech dir ä beschäftigung, öbis wad scho immer hesch welä aber immer verschobä hesch.

und öbis wo no sehr wichtig isch, nimm dir zit zum mit dinä Bezugspersonä über da zredä. egal ob 10000 mol s glich verzelsch. es tut verdammt guet über dä schmerz z redä. wel mengisch beantwotät oder gseht mä sachä grad selber wärend em verzelä...

aber stürz di nid id trur. dir zitneh zum da verarbeitä JO

aber nid das da din Tag bestimmt,

und eis muesch leider au wüsse, es goht halt verdammt lang bis mä so öbis verchraftät..

küssli

Wenn du dir etwas antust,ist das natürlich keine Lösung.Woher willst du wissen,ob nicht noch schönere und glücklichere Zeiten erlebst???Ich vesteh dich,aber man kann da leider nix machen.Ich hab bis vor kurzen auch meine Freundin verloren(Schluss) und hatte vorher eigendlich ein eher märchehaftes denken.Also für immer zusammen,Kinder bekommen und den Rest des Lebens miteinander zu verbringen.Aber heutzutage gibt es nur noch sehr wenige Menschen die auch so denken.Heute zählt anscheinend nur noch Geld und Karriere.Die Liebe scheint heut nicht mehr so wichtig zu sein.Das war einmal.Habe auch lange gebraucht um das zu entdecken.

Gruss Neo :trost: