Ich blicke nicht mehr durch!!!

ja ich befürchte diese frage kann nur er selbst beantworten. am besten du redest mal klartext mit ihm... dann weisst du wie er das sieht und kannst je nachdem reagieren...

Er seit ja, ich lieb dich nüme über alles aber er chängi au nid säge, dass er mich

nüme liebi!

ja super, aber das isch doch kei situation oder ? das gaht ja ewig so witer...

viellicht bruchts halt würkli mal e pause. viellicht merkt er dänn dass er dich doch nu meh liebt als er zuegit und chunt wieder, oder du merksch dass dr viel besser gaht wenn ihr kei kontakt händ.

:trost:

Ich han ebe huere Angst, ihm eifach usem Wäg z'gha. Han dänn ebe s'Gfühl, dass er mich ganz vergisst und Gfühl völlig wäg gönd.

Mer weiss doch, ob mer en Mensch liebt oder nöd? Was meinsch du?

Komisch isch au, dass mer immer wieder säged, mer gsäched ois nid und denn gsehmer eus doch wieder. Er wür au morn zu mir go grilliere cho.

guet weisch, ich säge immer, wänns mues si, dänn klappets au nachere gwüsse ziit wieder und suscht mues es eifach nüd si. es isch sicher kei eifachi entscheidig aber so wies im moment isch gahts dr ja au nüd guet oder ?

ja ich bi de meinig das weiss me und das chame au gnau säge ! aber ebe, sind halt manne :)

also ich dänke en entscheidig mues ane, egal wie weh dass tuet...

Nei es gaht mir gar nid guet e so. Ich finds irgendswie au mega schräg, dass beidi i dem ganze Jahr nie en andere Mensch känneglernt hend für e neui Beziehig.

Was lit denn dir ufem Herze, dass da bisch?

ich dänke das isch scho will ihr halt glich anenand hanged und üch nu gärn händ, und darum automatisch nüd bereit sind für öppis nüs...

ich würd ihn halt glich vor d'wahl stelle...

ich ? ja min ex hät am 7. juli schluss gmacht mit dä begründig dass er pers. problem hät und ihm alles zviel isch...

Oje das tuet mer leid für dich. Und wie gahts dir jetzt so? Hesch au na Kontakt mit ihm?

ja ich mues säge es gaht mr zimlich guet... ja er smslet immer chli, seit au er hät nu gfühl für mich, machi aber e schlimmi ziit dure... er hät ebe au nie über sini problem gredt und au am telefon mit mir schluss gmacht, und sogar das hanem müesse zu den nase uszieh... also uf dütsch gseit, ich chum mir zimlich verarscht vor. aber mittlerwiile bini sowit dassis eifach nümme so ärnscht nimm...

mir triffed üs jetzt am nächste dienstag und redet mal... und bi scho mega gspannt was er z'säge hät ! hoffe eifach ich cha standhaft bliebe und nei säge wänn er mich wieder zrugg wet...

ja das isch mini gschicht...

doch sicher, chame ja nüd eifach abstelle... aber es isch eifach soviel passiert i letschter ziit woni mi eifach nur nu ufrege...

es isch sone chopf / härz kampf im moment und ich hoffe dass de chopf siegt...

will weisch nur scho de gedanke dass er so problem hät, und absolut kei chraft us dä beziehig chan näh, macht mi scho chli stutzig öb ich ihm öppis bedüte...

Ja das verstahni. Ich han ihm hüt Morge na es SMS gschribe, ob er mich gschnell chängi alüte, wenn er wach segi. Jetzt het vorher mis Handy glütet, doch ich han nid abgnah. Ich meine er sekled grad immer, wenn ich öpis vo ihm wet. Scho cheibe schräg.

Meinsch söll en Mornabig träffe oder absäge?

er secklet immer aber wet glich nüd mit dir zäme si ? komisch...

ja häsch denn s'gfühl s'gaht dr nacher besser wänn ihn gseh häsch ? aha grillparty gäll ? hmmm... weiss au nüd...

Nei kei Grillparty, nume ich und er.

Ja ebe, drum find ich ja alles so komisch. Ich tschägge gar nüt meh. Weiss eifach nid, was er würklich wet, wies i sim Herz usgseht.

ah nei bisch nüd du gsi mit dä grillparty sorry ?(

isch das sini idee gsi oder dini ?

Nachem Krach am Telefon han ich gfräget, ob jetzt dä Samstig zum rede gstriche segi. Er het denn gmeint, er chängi sich dä Samsitgabig ohni Problem freibhalte für mich. ???

Ja und denn hani gfräget ob mer welled grilliere und er het gmeint ja, chängemer.

Aber grad e Minute vorher hemers devo gha, dass er ja eigentlich kei Beziehig wet und s'besser segi, wenn mer eus nümed gsehnd.

was ?? warum das jetzt plötzlich ?

ich glaube er weiss nüd würkli was er wet... wie min ex au...

MANNÄ !!!

ich glaube halt immer nu s'wär besser wänn ihr kei kontakt meh hettet...

Hallo Fisch,

hab gerade mal versucht die Beiträge zu lesen... Vieles hab ich verstanden, manches nicht. (Was daran liegt, dass ich aus Stuttgart komme...) Also ich denke er weiß nicht was er will und auch du bist dir nicht so sicher. Du liebst ihn, aber da ist deine Eifersucht die du nicht abstellen kannst. Gehe auf Abstand, versuche mit der Eifersucht fertig zu werden und wenn du ihn dann immer noch liebst, kannst du immernoch auf ihn zugehen, aber in der jetztigen Situation hilft dir der Kontakt zu ihm kein bischen weiter, also brich ihn ab.

Lg und viel Glück

Trottel

Aber wieso dä Kontakt ufgäh, wenn sich beidi na mega gern hend und mega gern mitenand zäme sind?

du wetsch doch richtig mit ihm zäme is oder ? was machsch dänn wänn er plötzlich en anderi hät ?

ich müesst ebe eifach scho das ewigi hin und her nüd ha. das würd mich glaub kaputt mache... weisch ja nie wora das bisch