Ja ich wür mich sehr gern ändere, also ich bin jetzt scho dra mit schaffe a mir, aber er glaubs mir eifach nid. Mer hend am Samstigabig na brutali Lämpe gha. Er het mich voll zämegschnauzt und gmeint, er mögi eifach nüme, er dreihi im Rote usw. Denn het er mir eifach gseit, da ichs ja welli ghöre, er will kei Beziehig meh mit mir und er liebi mich nüme. Er seits eifach, will ich hans welle ghöre. Er isch völlig am Aschlag, ah ja, denn het er aber na gseit, dass er bereit segi für e anderi.
Am Sunntigmorge isch denn es SMS cho, es tuet mir au leid, aber es muess öpiss passiere, suscht dreihemer eus immer i däm Kreis und das tuet beidne nid guet. Schöne 1. August, Grüessli.
Was muess denn passiere?
Gestert Abig het er denn mit sine Kollege und so gfiret und ich han denn mal bim Fürwerk gschribe, dänksch denn jetzt chli a mich oder hesch grad eini i dä Arme. Nüt zrugg cho. Später hani mit em Kolleg sim Natel aglütet und er het abgnah. Han denn gfräget ob er SMS becho hegi und was er dezue meini. Er het gmeint, er hegi scho a mich dänkt. Denn het er gfräget wo ich bin (bin bimene Ex gsi, aber das isch scho lang her) und denn seit doch er, und isch er bereit ja denn viel Spass. Hm isch wohl chli ifersüchtig gsi, oder? Het mich doch glich na meh lieb, als das er wet zuegäh. Uf jede Fall hani denn abhänkt ohni ciao säge, aber er het nüme zrugglütet und wo ich di heime gsi bin, hani namal aglütet, aber er het nüme abgnah. Komisch, binere Nr. wo er nid kännt nimmt er ab und nachher nüme.