Ist er das Wert?????

minu

Erfahrener Benutzer
05. Apr. 2004
422
0
0
38
Okay von Anfang an,

ich weiss nicht mehr weiter deswegen wende ich mich zum ersten mal in meine Leben an Fremde Leute. Aber villeicht tut das richtig gut!?

Ich habe seit 1 1/2 Jahr ein Freund!

Das erste Jahr Lief wirklich SUPEEER! Dann fingen die Krisen an!!

Er war sich seiner Gefühle nicht mehr sicher und war IMMER Eifersüchtig.

Danach hat er sich getrennt. Es war für mich die schlimmste Zeit meines Lebens. Nache 1 Monat kamen wir wieder zusammen.

Die ersten 1-2 Monate liefen dan wieder wunderbar. So richtig frisch verliebt!

Leider kam es wieder soweit das wir uns ewig sinnlos striten.

Er behandelte mich wie ich irgend eine Frau wäre die er nur flüchtig kennt.

Ich erhielt von Ihm keine liebe SMS mehr, manchmal schrieb er mir nichtmal zurück!!

Wenn ich ihn sehen wollte, sagte er nur "er wisse noch nicht ob er Lust habe mich zu sehen" Ich weiss ich sollte diese Beziehung beendenAber

ich kann es nicht. Ich kann mich nicht von ihm lösen. Ich würde

ALLES für ihn machen, damit er glücklich ist!!Wiso liebe ich diesen Menschen noch?

Er behandlet mich schlecht! Er verletzt mich immer wieder un er merkt es nicht einmal!

Ich hoffe auf gute Tips!?

Danke!

Minu

Ciao minu

I dänkä, wet ne wosch bhaute, de gits nur eis. Wäsch em mau ghörig de Gring!!! Ke Maa hets Rächt eso mit sire Frou umzgah u i finges u huere dernäbe! I wür em säge, dass du mega drunger liidisch u dass es doch eso für bed nid stimmt u vorauem würd en frage, wieso er eso gemein zu dir isch. Villech wott er Schluss mache aber du muesch immer dra dänke, lieber ein Ende mit Schrecken als ein Schrecken ohne Ende. Wenn er effektiv wott Schluss mache de macht ers so oder so früecher oder später - steu nä zur Red, das isch s Beschte - süsch liidsch u liiidsch u liidsch u das isch ke Mönsch wärt.

ganz es liebs Grüessli

Ally

Ig dankedr für dini Antwort!

es isch so das er dr mienig isch dbeziig zbeände!

abr was söui mache ig cha ohni ihn nüm läbe..er het so viu i mim läbe übrno..wo

när aues läär wär! i chume nid drmit klar. u wenim säge das er mir weh tuet seitr nur ja i sig säubrdschuud weni ds no wöug dürezieh! wie chumi mit dr sehnsucht klar woni ha wnei ihn nüm hät?

ig weisses nid u drum wotine uf ke fau vrlüre!!

Lueg Minu

es isch u huere hart, das weiss jede da inne aber - er wott so wies usgseht nümme... u när chasch äbbä gar nüt mache das isch ja s Problem! Ig bi ir genou gliche Situation gsi u es het u huere weh da, ig ha aus probiert aber er het eifach nüm wöuä. Gloub mer, egau was de itz no machsch - er bringt nüt me - i gloube, du chöntisch em d Wäut z Füesse leggä u es würd ne nid interessiere. Es isch mega hart aber we der darf e Tipp gä us Erfahrig... la ne la gah. Du wirsch der süsch nur no meh weh due u dir von em la zur Sou mache - das bringts doch nid. I weiss, es macht weh, wenn me öber so fesch liebt u das eifach nüm erwideret wird aber lueh minu, es geit verbi u es git no so viu angeri wo de Platz de wieder chöi fühuä. Du bisch ders itz eifach gwohnet, dass er i dim Läbe isch aber du wirsch gseh, wenn de dr Schmerz überwunde hesch, de wirds dr besser ga. Das garantier i dir!

Es isch immer s Schlimmschte, we dr einti nüm wott - da cha me einfach gar nüt me mache usser gah.

La di nüm länger la quälä! Gäu?

ja meris..du hesch rächt! o wes no so schwirig isch. i bi närvlech so am bode, i weiss gar nüm vo wo dasi no söu chraft nä!

u er seit ging, wemr zäme ghöre, chömemr widr zäme!

u ds wird sichr o so si!

mersi..du heshmr ghuufä!

liebs grüessli

Genou eso isch es Minu - das het mir immer mega viu Troscht gäh z wüsse, dass me wider zämme findet we me würklech zämme ghört. Es chunt guet. Du muesch itz einfach guet ufpasse, dass de de nid wider schwach wirsch u ne aflehsch zrugg z cho - das närvt d Manne leider numme. Blib stark - du schaffsch das sicher!!!

I wünsche dir uf jede Fau ganz viu Glück u Kopf hoch u no e chline Tipp: Versuech di guet abzlänke vorauem we de ne grad u mega fescht vermissisch. Gang use, zwing di ga feschte - gloub mer das hiuft!!!

Alles Gueti

Ally

ja ds isch guet!ds machi! ig gloub ig ha o es sehr guez umfäud womi probiert

abzlänke! mersi für dini hiuf!

wünsche dir o aues aues guete!

hei Ally, vilech luegsh ja hüt schnäu ine!

wotr nur schnäu sägä, dasi nüm mit ihm zämä bi! sit geschtr!

es het sehr viu brucht!

abr ig muess sägä es geitmr sehr guet! er isch geschtr abe no bi mir gsi..

mir hei guet zäme gred u eifach ä guete abe gha! ohni gschtürm u schpannig!

es isch sicher guet gsi..die trennig hez brucht!

abr meinsch es isch richtig weni ihn glich no viu gseh?

wie geiz dir?

Ciao minu!

Hey i bi stouz uf di! Das isch sicher s Richtige gsi vorauem wes dr jetzt besser geit. Auso us Erfahrig cha der nur säge, dass me meischtens de Finger doch nid vonenang cha la, wenn me sech glich so viu gseht. Zudem machts evt. o no weh, vorauem we ner de verzeut, dass er mit angerne Froue furt geit oder so aber das muesch du für di säuber entscheide. Villech wär es bitz Abstand nid schlächt. Bi froh, dass der so guet mitenang heit chöne redä - das isch sehr wichtig!

Mir geits sowit sehr guet usser dass i es Leck i mim Wasserbett ha. *nerv* aber das flick i de hüt am Nami.

ganz e liebs Grüessli u haut mi uf em Loufendä

Ally

ja ig bi o froh hani dä schritt gwagt! iz wirde ig u er sehr shcnäu merke obmr ohni enang bessr dran si!

ja ig dänke enang ab und zue zgseh ds bruchi sicher. abr auzuviu wär sicher o nid guet!

er wot nid mit angerne froue furt, er het gseit er würd ds gar nid härebringe wöu er mi o nid wet vrletze.

vorauem giz gloub i sine u mine ouge no ä 3. chance. mir bruche vilech eifach mau die trennig, u när chunt aues widr guet!

mis gfüuh seitmr ds. u dür ds schaffis o ds ganze so guet zvrarbeite!

abr ig hamr äbä sit dr trennig gar nid richtig gedanke drübr gmacht! ig ha angscht weni drübr nachedänke, dasi denn ines loch gheie u vrzwiflet bi! u wenimr ke gedanke mache chumi sehr guet drmit zschlag!

wassserbett? :)

ja heickli sach:)

grüessli

hallo zämä..

Vor einigen Wochen habe ich diesen Thread hier geschrieben.

Ich und mein (Ex)Freund haben uns damals getrennt. Ich hatte das Gefühl, dass ich damit sehr gut klar komme. Aber leider ist das nicht wirklich immer der Fall.

Wenn er zum Beispiel mit seiner besten Kollegin(die auch sehr in ihn verliebt ist) weggeht. Bin ich sehr eifersüchtig. Ich habe Angst das sich zwischen Ihm und Ihr etwas aufbaut. Er sagt immer das es keine andere gebe. Wenn er eine will dann mich.

Aber ich merke das seine Hoffnung das wir eines Tages wieder zusammenfinden, immer mehr zurück geht. Bei mir ist es gerade anders, ich habe immer wieder mehr Gefühle für ihn und vermisse Ihn immer mehr.

Was soll ich machen?

Soll ich ihn vergessen? oder soll ich ihm zeigen das ich um ihn kämpfe?

Er kommt auch 1-3 in der Woche zu mir. Wir sehen uns jedes Wochenende.

Ich kann mir nicht vorstellen das für ihn alles endgültig vorbei ist. Wir tauschen auch immer noch zärtlichkeiten aus. Wenn er mich berührt laufen mir die Tränen über das Gesicht. Weil ich spüre wie sehr ich ihn brauche.

Ich weiss einfach nicht was richtig und was falsch ist.

Kann mir jemand helfen?

Danke

*ich knuddle euch*

Ach ja, wenn jemand den Berndeutschen Text oben nicht versteht. Sagt es. Ich werde euch aufklären!

Hoffe es gibt mir bald jemand Antwort!

minu

hey süße wie lange habt ihr euch denn schon nicht gesehn das kann er doch nicht einfach mit dir machen ..stell ihn zur rede und frag ihn ob er dich eigentlich noch will sonst hängst du enoch länger in der Luft bitte lass dich nicht hängen du kannst auch ohne ihn das verspreche ich dir

Gestern abend war er bei mir!

Wir haben es wirklich gut miteinander. Aber doch ist immer etwas da, das zwischen uns steht!

Du denkst also ich soll ihn vergessen?

Ich weiss einfachnicht wie ich das schaffen soll.

Mir kommen immer die schönen Momente mit ihm in den Sinn. Alles erinnert mich an Ihn!!

WEnn ich ihn frage ob er mich noch will, sagt er!

das wir zurzeit getrennt ist, und das auch gut ist.

Finde ich auch. aber fürmich ist es nicht endgültig!

und wenn ich ihn frage ob er noch hoffnung sieht oder ob er mich sehen will,

sagt er immer das er es nicht wisse.

er hat starke depressionen und kommt mit seinem leben nicht zurecht und hat grosse Mühe entscheidungen zutreffen. er weiss selber nicht was er will!!

knuddl

wenn du etwas für dich tun willst ja dann brich den kontakt ab das würde ich jedenfalls vom Kopf her sagen ich weiß dases vom herzen schwer ist aber es wird besser für dich und dein leben und du wirst jemand anders kennen lernen der dich immerliebtundgut behandelt

Ja da hast du sicher recht. Aber mein gefühl sagt mir einfach das er mein Mann fürs Leben ist.

Ich habe so etwas noch nie erlebt. ich will doch nuir mit ihm glücklich sein, wie früher!! :heulen:

aber ich versuche es, endlich loszulassen!

Auf weitere Tips würde ich mich auch no freuen!

Danke@meyerdorx

@ Ally bisch du no öpedie mau umewäg?

Wer kann mir noch helfen??????????????????????'

hallo friburgere,

i ka zwar id den berner dialekt schreiba , aber i hoff du verstosch mein :).

solang du ihn ewell no 3 bis 4 mol en dr woch sisch,kennat deine g´fühl nia besser wera. du hosch ewell hoffnung, das es si kennt dass es wieder ebbes wird.

wenn du so weider lebsch kas si das die enscheidung die irgendwann g´fällt wird die total aus dr bah wirft und s´dir no dreckiger got als jetzat.

den solang du so weider lebsch. gosch innerlich todal kaput und des ka id s´leba si.

den id er isch dr wichtigschde mensch en deim leba sondern DU nur Du allein bist dir dr wichtigschde.und nur du kasch dafir sorga, dass s´dir guat got.

g´winn a weng abstand lass an mole 2-3 wocha richtig zabbla no wirsch merka wa er fuer die empfindat. no wirschs merka.

den eus isch sicher ebbes g´scheids des kommt zruck und suschd häsch nix verlora em leba.

i wensch dr an haufa glick

s´richtige wirsch doa

machs guat

ciao

dr gleineFuggs

du kannst auch hochdeutsch schreiben:))

Ich kann mir fast nicht vorstellen das es mir noch schlechter gehen kann!ich weiss das es so kein leben ist. aber ich weiss einfach nicht wie ich loslassen kann!ich versuche

das schon soo lange und ich schaffe es einfach nicht!!

Du hast sehr sehr gute Worte.

Aber halte ich 2-3 Wochen ohne ihn aus?

Ich kann es mir nicht vorstellen!

und wenn er sich in dieser Zeit meldet und fragt ob er mich besuchen darf?

was sage ich dann? ja!!??

Knuddl

sodele

hi :D ,

hochdeitschreiba isch langweilig hihhihii.

spass beiseite.

mach dir nicht so viel gedanken WENN. lass es auf dich zukommen.

wir mensch denken immer wenn wenn.

ich genau so.

aber würden alle so denken würden wir noch in der steinzeit sitzen :]

lass es auf dich zukommen.

wenn er fragt ob er dich besuchen kommen darf sagste einfach NÖ ich hab keine zeit. innerlich sehnst du dich danach und du "könntest echt kotza wa da vor 8 däg gessa hosch" aber nur so wirst du herausfinden was sache ist.

glaube es mir, es ist so.

das mit dem schlechter gehen oh doch das wird der fall sein ich habe es am eigenen leib erfahren und DAS ist schlimmer als der zustand der jetzt der fall.

traurig aber wahr. sorry aber es ist so. ich möchte dich nicht belügen oder dir eine scheinwelt zeigen.

den jetzt hast du hoffnung, aber später könnte es endgültig sein und das is das was schlimmer ist.

hab einfach etwas vertrauen in dich selbst.und du wirst sehen nach regen kommt strahlender sonnenschein

das wird hab mut

ciao

dr klineFiggs