Alles kaputt...

Mitch

Erfahrener Benutzer
21. Mai 2004
351
0
0
48
Hallo Leute, habe per Zufall dieses Forum entdeckt...

Ich wurde auch vor 2 1/2 Wochen von meiner Freundin verlassen... 2.5 Jahre... und plötzlich sagt sie mir sie wisse nicht ob ihre Gefühle noch ausreichen um die Beziehung weiterzuführen... Wir waren sogar verlobt... sie hat mir ihr Ja-Wort versprochen und hat dies nun gebrochen... genau wie mein Herz.. ich kann es noch kaum fassen... Gestern hat sie ihre Sachen bei mir abgeholt... wir haben noch ein paar schöne Stunden zusammen verbracht... aber genützt hat es nichts mehr.. sie ist weg.. keine Anrufe mehr, keine sms mehr... keine schönen Wochenenden mehr zu zweit... Alles weg.. auf einen Schlag...

Klar haben wir uns in letzter Zeit vielleicht ein bisschen häufiger gestritten... aber jede Beziehung hat doch so Phasen wo es halt nicht so toll läuft.... Ich hatte doch selber in letzter Zeit viel Stress.. hatte meinen Job verloren, war 3 Monate arbeitslos und hab jetzt einen Job der zwar sicher ist.. aber mich nicht richtig befriedigt...

Tja.. wäre ich nicht in meinem Egowahn verfallen gewesen, wäre sie jetz wohl noch immer mit mir zusammen... aber ich hab nur noch meine Probleme gesehen.. und habs nicht gemerkt... erst als es zu spät war...

Es ist so schwierig zu begreifen... zu akzeptieren.. aber schlussendlich bleibt mir nichts anders übrig... das schlimmste ist die Hoffnung dass sie zurückkommen könnte.. ihre Liebe zu mir neu aufflammt... aber das sind doch nichts weiter als Illusionen und Wunschträume... es ist vorbei und zwar auf ewig.

Als letzte "Waffe" habe ich meine stärkste eingesetzt, ich hab ihr ein Lied geschrieben es aufgenommen und auf CD gebrannt... (ich bin Musiker)... das habe ich ihr gestern mitgegeben.. das einzige was dabei rauskam ist ne sms: "Danke für's Lied, sisch mega."

Tja... soviel hat meine stärkste "Waffe" bewirkt.. nichts... das Zeichen für mich... es ist wirklich aus...

Am liebsten würde ich sterben... aber the show must go on!

Ich wünsche allen die in einer ähnlichen Situation sind, sehr viel Kraft und Geduld! Hört aber mit hoffen auf eine Rückkehr auf... es bringt nichts... das sind Illusionen, Wunschgedanken, Strohhalme... nichts weiter!

Gruss

Mitch

Hey Sali!!

Cool, en Schwizer! Dänn schribi au grad Schwiizerdütsch :) Hey, wie wärs wänn du dini romantisch Siite würsch zücke, die wo sie viellicht nonig so guet kännt?? Ich meine, dass du Musiker bisch weiss sie ja. Aber du chöntsch sie doch mal überasche! Mit öppis anderem als Musig. Viellicht entfüersch sie a dä Ort wo ihr zäme cho sind und döt häts dänn es Roseherz. Oder vor dä Tür, das hani au emal gmacht. Es Roseherz mit ganz vielne Chärzli und ide mitti nomal en Roseschtruss mitmne Briefli. Dänn hani min Herzallerliebste au scho viel bebache... Und jetzt hecki au grad wieder öppis neus us. MIr sind nach 1.5 Jahr usenand und ich lieb ihn eifach und drum kämpf ich bis ich erchänne muen dass es ussichtslos isch aber ich han dHoffnig nöd ufgäh!

Es bringt nüt eifach da zsitze und trüebsal zblase. I däre Ziit chöntsch um sie kämpfe. Weisch, mir Fraue händ oft so en Churzschluss und viellicht hät sie eifach Angst gha dass ihr us däne Krise nüm usechömed und das dänn au ide Ehe so isch. Und dänn häts eventuell chalti Füess gäh, wär doch möglich! Und so schnäll gaht dLiebi (und ich han erfahrig so vo wäge ich weiss nüm öbd Gfühl no langed, das hani au mal gseit woni ächt angst gha han es göchi immer so wiiter) nöd wäg. Vor allem wänn ihr scho verlobt gsi sind lohnt sich doch sKämpfe! Mit chli Fantasie, Liebi und Hoffnig chasch öppis erreiche!

Zeig ihre e neui Siite a dir, und dur das chasch ihre bewiise dassd sie liebsch!!

Hey, ganz, ganz viel Glück!! Und ja, fallsd Hilf bruchsch, mini Fantasie langed au für zwei :)

Wünsch dir uh en schöne Tag und lueg füre und nüm hindere :trost: :trost: :trost:

Liebe Gruess Eva

Hallo Eva,

Merci für dini ufmunternde Wort... kämpfe.. ja.. hani mr scho mängisch überleit.. söui kämpfe... aber si het mr ja geschter no grad gseit, dass ihri Gfüehl nümm länge für'ne Beziehig... isches nid besser, weme eifach chli Luft laht? Sech rar macht... ig meine... wenn sie mi würklech glich no sött liebe... de wird sie das sicher ja säuber merke und zu mir zrügg cho... Kämpfe lohnt sech doch nid, es macht mr nume Hoffnig.. und die Hoffnig tuet so verdammt weh.. ihri Gfüehl für mi si wäg... und niemer weiss ob die jemaus wieder chöme...

Mini einzigi Chance besteit doch darin, se lah z'ga... und villech merkt si ja de so, dassi mi vermisst... alles andere chame nid beeiflusse.. es isch ah ihre sech über ihri Gfüehl klar z'wärde...

Was würds mr bringe wenn sie nume us Mitleid zu mir zrügg chunnt? äbe nüd... i 2 - 3 Monet später wäre mr wieder glich wit...

Ig weiss, dass es ihre oh sehr schlächt geit... sie het jetz de ihri LAP und het süsch stress wägere Familieahglägeheit... Im momänt het si nid d'Zit sech ihrer Gfüehl bewusst z'wärde...

Du gsehsch mir blibt nüd angers übrig aus z'akzeptiere wie's isch.. oh wenn's mr fasch z'Härz verrisst...

Ah ja.. ehrlich gseit hani mega Angscht dr vor z'kämpfe und när z'verlüre... das würd mi no meh kaputt mache... usserdäm weissi nid wie ig söu kämpfe... ig ha nid mau meh d'Chraft z'kämpfe...

Ig ha ihre ja gseit, sie chönn mir jederzit ahlüte.. ig sig immer für sie da wenni se bruche... aber ig wärdi glich chli uf Distanz müesse... im momänt uf jede Fall... sie het gseit, si mäudi sech uf jede Fau bi mir... ig merke scho, dass si mi nid us ihrem Läbe wett verlüre... aber meh us Fründschaft als us Liebi...

Hm.... :trost:

Ja, viellicht sötsch eu beidi mal chli erhole lah. Abstand näh für es paar Wuche und luege dass es dir guet gaht. Sie brucht jetzt chli Ziit zum über ihri Gfühl klar zwärde und au dä ganzi Stress chan eim total Schwarz gseh lah! Ich weiss es duet verdammt weh und mer haltets fascht nid us aber für d erscht Moment ischs wohl besser...

Aber ines paar Wuche isch au ihri LAP verbi (min Ex hät jetzt au grad LAP) und dä Stress nimmt ab. Dänn weiss sie viellicht wieder was sie fühlt!

Hey ich wünsch dir mega viel Chraft!!!

Uh liebe Gruess Eva

ja äbe scho... villech merki ja ines paar Wuche säuber, dasses ohni si oh geit...

Am beschte versuechis eifach im momänt z'akzeptiere wie's isch.. und jede Tag so nä wiener chunnt...

Viele Dank für dini ufmunternde Wort!

Ou mann, Liebi isch doch irgendwie öppis blöds... Ich han mi mal wellä us luuter unerwiederter Liebi wellä umbringe...

Ich känne die Angst, es isch e überwindig zkämpfe. Mer kämpft ohni zwüsse öbs irgendöppis nüze wird. Mer inwestiert aber viellicht chunt au nüüt däbi use.

Chöntsch sie ja mal fröge öbs ächt öppis würdi nütze wännd würsch um sie kämpfe, kei Ahnig, isch würkli e blödi und total ungerächti Situation für dich. Dini Liebi wird wohl unermässlich gross sie und du häsch au i ihre dini Frau fürs Läbe gfunde. Aber jetzt gaht alles dur chli Stress und Angst kaputt :trost:

Nimm dir chli Ziit für dich, mach öppis wod scho lang nüm gmacht häsch, freu di wieder ade chline Sache im Läbe und vertüüf wieder dä Kontakt zu dine Kollege will die sind für di da. Viellicht nützts au öppis wänn dini Wohnig chli umstellsch zum en neue Wind ine bringe und damit di nöd alles a sie erinneret. Dänn söttsch wennd Chraft däzue häsch ihri Sache und so spezielli erinnerige inen Sack oder Karton verschwonde lah und zerscht mal chli id Winde stelle. Versuechs als neuahfang zgseh, jetzt chasch us dä Schärbe usecho.

Und fallsd glich möchtsch kämpfe, hilfi dir gärn :trost:

hani alles scho gmacht.. d'Wohnig äs ganzes Wucheänd uf hochglanz poliert umgstellt, usw... es het chli öppis bracht.. aber nid sehr viu.. ihri Sache si scho lang wäg gstellt... vorallem isch si ja ihres Zügs geschter cho hole... und mis Zügs bringe...

Ja.. du hesch rächt.. es blibt mr nüd anders übrig.. als z'lehre, das z'akzeptiere...

aber ig ha gmerkt, wie weh dasses ihre ta het... id Wohnig z'cho und alles gseht neu us... mi wieder z'gseh... und vorallem hani ächt cool chönne blibe.. bi nätt und fründlich gsi... aber distanziert... das het se möge.. das weissi...

aber zrügg bracht het se das nid... wie gseit.. du hesch rächt.. ig versueche mis Läbe neu z'ordne... und wieder d'Freud am Läbe z'finde... wenn's söu si dass si zu mir zrügg chunnt.. de wird das passiere.. irgendwenn... aber druf hoffe wotti nümm...

Hey!

Aber ihri reaktion ufd Wohnig zeigt doch dass sie no Gfühl für dich hät. Und wenn du gester so chüel gsi bisch hät sie viellicht au sGfühl dass du sie jetzt eh nüm wetsch, ich weiss halt nöd aber bi mir isch das so gsi...

Es isch e schwäri Situation wo viel Chraft brucht. Lahn eu beidne am beschte chli Ziit und hey mach ächt ganz viel Züüg wo du gern häsch, das stellt uf! Schmeiss di is Partyläbe ;)

Das chunt scho guet und ich bin mer ganz sicher dass dus Packsch!!!

Schöns Tägli!!! Liebe Gruess Eva

ja.. das isch wohl z'beschte...

Viele Dank no einisch.. wünsche dir oh ä schöne Tag und viel Glück bi dim Rückholversuech, wünsche dir dass du's Glück hesch und dini Ziel erreichsch!

Liebe Gruess

Mitch

hallo ihr zwei.

i würd jo a gern meinen senf dazu geben, oba leida vasteh i ka wort wos ihr beide schreibts. :rolleyes: kenntats ma an gfolln tuan, und bitte "normal" schreiben!

danke, :super:

glg fixx

sorry... ist halt Schweizerdeutsch... werde mir Mühe geben, wieder schriftdeutsch zu schreiben....

Was bei mir passiert ist kannste ja beim ersten Thread von mir lesen... das ist auf schriftdeutsch...

Zusammenfassend hat Shinta dazu gemeint.. das villeicht noch nicht alles verloren ist... und ich versuchen soll zu kämpfen...

Aber was soll ich den kämpfen? Nur um mir selber noch mehr weh zu tun und sie damit noch weiter entferne??

Ich bin eher der Meinung.. dass ich einen passiven Kampf führen sollte... ich habe ihr gesagt, dass sie sich immer bei mir melden könne, wenn sie mich brauche...

Ich hingegen werde mich jetzt zurückziehen und mein eigenes Leben wieder versuchen zu leben... obwohl ich es mir nicht vorstellen kann momentan.. aber es bleibt mir ja nichts anderes übrig...

danke, war ja auch nit bös gemeint, nur i bin nit wirklich mit kummen bei dem was ihr geschrieben habts.

ich bin auch deiner meinung, befinde mich in einer ähnlichen situation. ich war mit meinem freund fast 5 jahr zusammen, bei uns hats in der letzten zeit nur streit gegeben, da is er auf abstand gegangen. da ich nicht diejenige bin, die einem hinterher läuft, habe ich mich bei ihm nicht mehr gemeldet. ich habe ihm gesagt, dass ich für ihn da bin und immer sein werde, aber dass ich auch mein leben weiter leben werde, auch ohne ihn. und dass funktioniert bis jetzt recht gut, ich hab auch in der letzten zeit ziemlichen stress gehabt, matura usw. da habe ich auch nicht viel zeit zum nachdenken. am besten ist es, wenn man sich ablenkt, wieder mal raus geht .... das hilft ungemein!

wünsch dir glück, egal wies weiter geht.

:super:

lg fixx :schmatz:

Hallo Leute,

Ich hoffe ihr habt alle das Wochenende mehr oder weniger überstanden... ich bin ins Ausland geflüchtet... zu meinem Kumpel nach Esslingen (neben Stuttgart).

Es tut gute wahre Kumpels zu haben... eigentlich bin ich finanziell so angeschlagen zur Zeit, dass ich mir das nicht leisten könnte... aber mein Kumpel hat mir alles bezahlt.. sogar das Benzin... und siehe da... auch wenn ich am Samstag wieder einen Einbruch hatte.. so hatte ich wenigstens am Sonntag den ersten Tag seit ca. 3 Wochen, wo es mir den ganzen Tag einigermassen gut ging.

Ich konnte sogar wieder anfangen songs zu schreiben.. hab wieder ein wenig Motivation gekriegt mich voll in mein Hobby, das Musik machen, zu stürzen.

Auch waren wir in einer Disse... und ich wurde sogar von mehreren hübschen Frauen angesprochen oder mir wurde nachgeschaut... obwohl ich zur Zeit aber weder an einer Beziehung noch einer flüchtigen Bekanntschaft interessiert bin, hat dies mir wieder ein wenig Selbstvertrauen zurückgegeben...

Mir ist bewusst, dass ich aber noch lange nicht über den Berg bin... und ich jederzeit mit Einbrüchen rechnen muss... aber ich hatte jetzt sogar die Kraft mich 3 Tage lang überhaupt nicht bei ihr zu melden... und das werde ich weiter durch ziehen... klar.. sie meldet sich auch nicht mehr... aber ich weiss wie stur sie ist... vielleicht ist es ihr auch egal... oder sie ist froh, dass sie nichts mehr von mir hören muss... was auch immer.. ist eigentlich egal... hauptsache ich habe angefangen die Hürde zu nehmen, welche mir das Leben stellt... und irgendwann werde ich den Gipfel bestiegen haben.. und dann kann es wieder richtig losgehen...

Also Leute... verliert nicht den Mut.. auch wenn's noch so hart ist... (und ich weiss wie hart es ist)... jeder Tag der vergeht, gehts ein wenig besser... hängt euch an eure Freunde... nur die können euch helfen.

Wünsche allen einen guten Wochenstart und sehr viel Kraft!

Wir schaffen das!

Lieber Gruss

Mitch

So meine Lieben

Dann machen wir auf Deutsch weiter :) Also ich habe gekämpft und siehe da, bin seit gestern wieder mit meinem Ex zusammen und tooootaaaal glücklich!!! Ich habe uns ein paar Wochen Zeit gegeben aber ich hielt es nicht mehr aus und darum musste ich einfach kämpfen und wie man sieht mit Erfolg :D :) ) :p :verliebt:

Und gibt es bei euch was neues??

Liebe Grüsse Shinta

Wie hast du das genau gemacht? Wie war deine Situation?

Würde mich sehr interessieren...

Wie's mir im moment geht und was los ist, kannst unter dem Eintrag: "Jeden Tag ein wenig besser" nachlesen...

Das glaub ich dir... ich kenne das Gefühl.. aber wenn die ersten schritte getan sind, ist das schon viel wert. es wird aber auch einige rückschläge geben, darum ist es wichtig, in Zeiten in denen es dir besser geht, genügend Kraft aufzutanken... und weiter zu kämfpen... Halt dich an deinen Sonnentagen fest, versuch genügend sonne einzufangen, damit du auch das regenwetter überstehst...

lieber Gruss Mystica

ja.. es bleibt mir ja sowieso nichts anderes übrig...

Wenn nur diese Scheiss Hoffnung nicht immer aufkeimen würde... aber leider stirbt die bekanntlich zuletzt...