Alles kaputt...

Hey Leute!

Freut mich dass es bei euch aufwärts geht!

Verhaltet euch doch wie Männer, zeigt es denen indem ihr einfach nur euer Leben in die Hand nehmt, ihr könnt das, seit stark!

Kniet euch in euere Arbeit, beschäftigt euch soviel es geht, dann habt ihr auch garkeine Zeit mehr, irgendeinen Schwachsinn zu denken, der euch sowieso nur fertig macht!

Ihr werdet sehen: Im Leben trifft man sich immer zwei mal, und ihr müsst jetzt langsam alles daran setzen, dass dieses Treffen in erster Linie für euch eine Genugtuung sein wird!

Ich persönlich möchte nicht mehr über den Scheiß mit meiner EX reden, das Kapitel muss ich ein für allemal abschließen, und genau das würde ich euch auch raten! Sie war einfach nicht die richtige, also wartet die richtige noch auf mich, und die werde ich treffen, das ist so sicher wie das nach dem Regen wieder Sonne kommen wird, ihr werdet sehen!

Das Leben ist einfach ein Rad, heute seit ihr unten, doch vileicht schon morgen, könnte sich das Rad wieder drehen...

Life is fuckin´ rock´n´roll, nothing to eat!

Stay Heavy :party:

so leute, schon lange nichts mehr gehört. ich hoffe, dass ich es so interpretieren kann, dass es euch gut geht!

sascha, deine statements finde ich immer wieder super! genau so sollte man in einer solchen situation denken.

freu mich von euch zu hören.

gruss,

downcast

hey sine..

Tja.. was soll ich sagen.. manchmal besser manchmal schlechter... es ist immer noch ein auf und ab.. leider...

aber ich denke ich bin auf dem richtigen Weg... ich hab den Kontakt völlig abgebrochen und ihr auch gesagt, sie solle jetzt aufhören, sich ständig zu melden.. weil es mir weh tut... hoffe sie hat es kapiert... sie will halt die Freundschaft erhalten.. ich kann s einfach nicht.. ich brauch richtig und definitiv abstand.. also null Kontakt.. sonst komm ich da nie drüber weg...

und dir???

mir geht's gut...

au, schei***...:

Original von Mitchich brauch richtig und definitiv abstand.. also null Kontakt.. sonst komm ich da nie drüber weg...
hängt das mit dem date zusammen, dass du letztens hattest? denn vorher hast du ja gesagt, wenn, dann muss sie um dich kämpfen... das klang eher so nach: sie darf sich ruhig melden bei dir.

jetzt aber totaler kontaktabbruch, ja?

hab ich auch so gemacht mit meinem ex... :-((

gruß

sine

Nee.. hat mit de Date ned soviel zu tun...

Ist eher weil es mir doch ständig weh getan hat und sie schlussendlich eh nur Freundschaft wollte.. aber Freundschaft kann sie sich sonst wohin stecken... ich mach doch nicht auch guter Freund und schaue zu wie sie plötzlich ´nen neuen hat.. ne danke...

naja

was soll ich sagen... ich find deine entscheidung gut, ich hab's ja auch so gehalten... ich hab mich allerdings noch ziemlich lange mit dem versuch einer freundschaft geplagt.

kann ich leider nicht weiterempfehlen, freundschaft mit dem ex / der ex

gruß

sine

ja.. denke es ist die einzig richtige Entscheidung... für mich...

Freundschaft mit der/dem Ex kann nur entstehen wenn beide vollständig drüber weg sind.. ich bin´s nicht.. sie wahrscheinlich schon... vielleicht hat sie ja schon einen neuen.. keine Ahnung... ich will´s auch nicht wissen... das würde mich wohl fast killen... :(

Hey Dzaak, Kumpel!

Mir gehts heute zur Abwechslung mal wieder echt gut! Keine Ahnung wieso.. aber heute kann sie mich echt mal... dort wo die Sonne nicht hinscheint... soll sie doch ohne mich glücklich werden.. ich werd´s auch ohne sie, da bin ich mir sicher...

Hoffe ich kann das jetzt ne weile so durchziehen!!! :eek: )

Hey Mitch

Super!!! Ich hab´s doch gewusst, dass das Tief von gestern wieder vorbei geht! Klar, es werden noch weitere Rückschläge kommen, aber: "The trend is your friend!"

Und deine Bekannte kommt ja auch schon bald zu dir. :) )

Ich weiß nicht, ich kann mich schlecht mit anderen Frauen ablenken. Aber so ein bisschen netter Small-Talk und ansatzweises Flirten tut auch.

Wir schaffen das!!! Ich hoffe, du schaust regelmäßig rein am Wochenende. Man kann nie wissen was passiert.

Vielleicht brauch ich mal deinen Rat.

Gruß,

dzaak

Tach auch!

Leute, ich ziehe den Hut, so habt ihrs bald geschafft!!!

Life is fuckin´rock´n´roll, nothing to eat!

STAY HEAVY :party:

hey mitch!

chume o vo bärn u mir geits genau glich wies dir gange isch..... nach 2,5 johr...eifach tschüss und weg.... drülle fast dure......

kei ahnig wieni nmit däm söll fertig werde..... mues nächst wuche zügle.....sho bim gedanke dra drülli fast düre.....

aber jedi nacht nimmt er mi i arm u seit das ig glich no di tollsti u schönsti frou vor wäut bi für ihn..... er ebt mi ganz fest im arm die ganzi nacht u am morge isch glich wider alles bim alte........ chume nüme drus!!!

tja, mues äuä glich irgendwie witer go.....

schöns weekend

es grüessli us bärn

karin

hey mitch & alli andere

han leider erscht jetzt dini ganz story gläse und es chunt mir sehr bekannt vor das alles... irgendwie lauft das eifach bi allne glich ab...

eusi beide ex-fründinne händ offebar fasch am gliche tag schluss gmacht, drum sind mir i de gliiche phase, quasi synchron-liide...

und au ich han ihre en song ufgnah und ihre cd gäh. Sie hät bis hüt nüt dezue gseit... merci dänn.

Ich han irgendwie na hoffnig, dass zumindest die seelische verwirrige demnächst uufhöred, will mir en guete kolleg (wo chli älter & sehr weise isch) gseit hät, momentan sig e sone verkorksti sternekonstellation (v.a. venus), dass bis ändi juni vill mänsche irgendwie theater händ i de beziehig. Ab Juli söttis besser werde...

ich glaub eigentlich ganz und gar nöd a so züüg, aber ich ghöre i mim umfeld nur überall mist vo gstresste beziehige, villich isch ja gliich öppis dra.

mir gahts grad relativ guet, han aber angst vor em schlafe, will ich gester so furchtbar vo ihre träumt han... d.h. de traum isch wunderschön gsi, aber ebe, am morge bini wieder allei daagläge...

also, mir stöhnd das zäme dure!!! Keep on rocking!!! Villicht mached mer mal zäme en song und de wird en hit, dänn händs eus dänn gseh, die holde dame... :super:

@karin

mini ex isch vor 2 wuche na bi mir go übernachte (us verkehrstechnische gründ will ich bi züri wohne). Ich ha sie is gästezimmer iiquartiert, vorsorglich... und wer chunt da zmittst i de nacht zu mir is bett z'chrüüche go kuschle: bingo! ich natürlich nöd chöne nei säge, mir händ eus ghebet wie früehner, aber sie hätt immer betont, das sei ganz kollegial und am andere morge isch sie wieder uf und devo... iis chalt.... und ich bi als hüfeli elend zruggblibe und mis bett hät na nach ihre gschmöckt... sit do hani sie nie meh gseh. ;(

Hallo zäme!

@musicstar... ja isch erschreckend.. die parallelne zwüsche üs zwöine... synchron-liide isch nid schlächt dä usdruck... aber du hesch rächt oh i mim Umfäld geit ei Beziehig nach dr andere id Brüch... gloube oh nid a so Züg eigentlich... aber villech isch äbe glich öppis dran... ab Juli sötts besser wärde.. toll.. und was heimer dervo?? äbe nüd.. kaputt isch kaputt... jä nu... life is a bitch!

@karin

Shit... de wohnsch mit im zäme?? Das isch immer z dümmschte.. und ig findes ä Frächheit vo ihm, dass är de no so tuet... isch ja huere fies... Ig würd so züg nümm mit dr lah mache.. penn haut ufem Sofa oder so... du muesch sofort afah di säuber z schütze und ihm zeige, dass är nid aues mit dir cha mache!!! Süsch dräisch äuä würklech no düre...

ah ja..und das mit äm Song.. isch eigentlich ä Frächheit... mir schänke ne öppis wo us üsem töifschte Härz chunnt.. äbe dä song (isch übrigens mi erscht Mundart-versuech gsi...) und när überchunnt me ke Antwort.. oder eifach sone banali scheiss Antwort...

isch bitter so öppis..das me so öppis nid ma schätze.... X(

Servus zsamm!

Ois oida Bayer kann ich mir ja einigermaßen zsammreima, wos ihr do alle auf Schwyzerdütsch schreibst, aber es ganz sche mühsam, sog I eich.

Geht´s vielleicht bitte, dass wir wieda alle auf Hochdeutsch schreibn?

Des war supa!

Gruß,

da dzaak

Hey Dzaak,

:eek: ) Sorry... bin automatisch in das Muster verfallen... hab ganz vergessen Hochdeutsch zu schreiben...

Heute gehts mir mal wieder mieser... vermisse sie halt immer noch.. vorallem an den Sonntagen wenn man überall die glücklichen Pärchen sieht... tja.. kann man nix machen.. muss man wohl durch...

Ist jetzt nicht so dass ich mal wieder am Boden zerstört wäre... aber trotzdem... ich vermisse sie.. vorallem vermisse ich die "alte" Zeit mit ihr...

Hoffe dir gehts soweit gut!